سرویس: اخبار شهرستان 17:19 - جمعه 24 دی 1395

امام جمعه کفران:

پیگیری رهاسازی آب برای کشت پاییزه اقدام شایسته ای است

حجت الاسلام شریفی با اشاره به اینکه مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند، از مسئولان بخش در خصوص پیگیری آب کشاورزی و قول رهاسازی آب برای کشت پاییزه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اصفهان شرق از کفران، امام جمعه کفران در خطبه های نماز جمعه این هفته به رعایت تقوای الهی در همه امور اشاره و انجام رفتار صحیح و شایسته را به مردم گوشزد کرد.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم ص) و امیر المومنین(ع) مردم را به کسب روزی حلال و دوری از حرام خواری سفارش اکید کرد زیرا حرام خواری باعث عدم استجابت دعا می شود.

وی با تاکید بر یاد و خاطره امام و شهدا اظهار کرد: جوانان امروزه باید در مراسم های فرهنگی در سطح شهر و روستا، یاد و خاطر شهدای خود را گرامی داشته و شهدا و رفتار و اعمالشان را الگو قرار دهند.

امام جمعه کفران با بیان مناسبت های مختلف هفته اخیر به انتصاب سالروز انتصاب امام خامنه‏‌ای به امامت جمعه تهران توسط امام خمینی(ره) افزود: در حکم امام خمینی(ره) به رهبر معظم انقلاب آمده بود که شما را که به حسن سابقه موصوف و در علم و عمل شایسته هستید به امامت جمعه تهران منصوب می‌کنم.

وی با اشاره به 22 دی 57 و سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی(ره)، گفت: شورای انقلاب اسلامی نهادی بود که امام خمینی(ره) برای مدیریت انقلاب در داخل ایران در دی‌ماه ۱۳۵۷ تشکیل داد و تا پیش از تأسیس مجلس نهاد قانون‌گذار در ایران به شمار می‌آمد.

حجت الاسلام شریفی با توجه به کار برای مردم، خاطرنشان کرد: با پیگیری های لازم که توسط شورای اسلامی و دهیاری کفران داشتند قول صد درصدی تاسیس پاسگاه انتظامی را در کفران و فارفان از سردار اشتری گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند، از مسئولان بخش در خصوص پیگیری آب کشاورزی و قول رهاسازی آب برای کشت پاییزه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.