سرویس: اخبار شهرستان 15:01 - جمعه 24 دی 1395

امام جمعه شهر ورزنه:

دشمن با بدعهدی در برجام، خدشه دار کردن کشور را دنبال می کرد

حجت الاسلام شامحمدی گفت: رئیس جمهور در شعار های انتخاباتی خود در سال 92 در سیاست خارجه سه محور عزت جمهوری اسلامی بر اساس حکمت و مصلحت را مطرح کرد و با بد عهدی آمریکا در نقض برجام، عزت جمهوری اسلامی خدشه دار شد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید به پرهیزگاری و دوری از گناه با اشاره به خصوصیت جامعه قرآنی گفت: جامعه قرآنی نباید از یاد خدا غفلت شود چرا که غفلت از یاد خدا باعث فسق می شود.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با اشاره به آیه ای از سوره یوسف، اظهار کرد: بسیاری از مردم از آیات خدا غافل هستند و همه ما باید مراقب باشیم که در این دسته قرار نگیریم و با شرکت در نماز جمعه و مراکز مذهبی به سمت یاد خدا حرکت کنیم.

وی با توجه به نتایج ذکر شده برای غفلت از یاد خدا، افزود: اگر کسی از یاد خدا اعراض و غفلت کند گرفتار عذاب روز افزون خواهد شد و در آخرت عذابی سخت بر او وارد می شود و در این رابطه باید در تمام مراحل زندگی در اخلاق، رفتار و معاشرت با مردم به یاد خدا باشیم.

امام جمعه شهر ورزنه ضمن تسلیت در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: یکی از شاخصه های  آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز بودن ایشان است که زحمات زیادی را برای انقلاب و نظام متحمل شدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، بارها تا مرز شهادت پیش رفتند.

وی با توجه به اینکه دشمنان درصدد از بین بردن وحدت میان مردم و مسئولان هستند، افزود: تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث وحدت مردم و خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی ایران بود چرا که دشمنان نظام سعی دارند وحدت مردم و مسئولان را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام شامحمدی به شعار های انتخاباتی رئیس جمهور در سال 92  اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور در شعار های انتخاباتی خود در سال 92 در سیاست خارجه سه محور عزت جمهوری اسلامی بر اساس حکمت و مصلحت را مطرح کردند ولی متاسفانه با برجامی که ایران به همه تعهدات خود عمل کرد و با بد عهدی آمریکا در نقض آن عزت جمهوری اسلامی خدشه دار شد و مسئولان آنگونه که باید، در برابر دشمنان موضع گیری نکردند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم  اشاره و افزود: دشمنی دشمن را ببینید و بشناسید ولی بعضی ها چشم خود را بسته و می گویند دشمنی کجا بود؟ دشمنی بالاتر از اینکه در تشییع جنازه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افرادی را اجیر می کنند که اغتشاش کنند که نمونه آن با همت نیروهای گمنام اما زمان(عج) در اصفهان دستگیر شد.

حجت الاسلام شامحمدی به اختلافات قوای سه گانه اشاره و تصریح کرد: با محوریت اختلاس بابک زنجانی بگو مگوهایی بین روسای قوه قضائیه و مجریه صورت گرفته که باید توجه داشته باشند این اختلافات را بین خود مرتفع کنند و نگذارند به جامعه کشیده شود چرا که دشمن از این اختلافات سوء استفاده می کند.

وی به باز گشایی زاینده رود برای استفاده کشاورزان اشاره و خاطرنشان کرد: کشاورزان عزیز بی صبرانه منتظر جاری شدن آب در زاینده رود می باشند تا کشت خود را به انجام برسانند و مسئولان هم تدبیر کنند در وقت مقرری که قول داده اند آب را به این عزیزان برسانند.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.