سرویس: سیاسی 18:00 - جمعه 24 دی 1395

یادداشت/

راهبرد استکبار در مقابله با جمهوری اسلامی ایران

استراتژی جدید دشمن در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تخریب ارکان و عناصر اصلی نظام و انقلاب است…

به گزارش اصفهان شرق، با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه به سردمداری آمریکای جنایتکار خود را بازنده اصلی این رویداد دانسته و انقلاب اسلامی را بزرگترین مانع سلطه طلبانه خود تلقی می کند.

از این رو از ابتدای ظهور انقلاب اسلامی تلاش های همه جانبه ای را برای تغییر و دگرگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است که برخی از مصادیق آن عبارتند از:

  • راه اندازی کودتای نظامی
  • آشوب های داخلی
  • جنگ کم شدت از طریق حمایت از تروریست ها
  • برانگیختن دولت بعث عراق (صدام) به جنگ با ایران و تحمیل جنگ هشت ساله به جمهوری اسلامی ایران
  • ایجاد رعب و وحشت از طریق ترور
  • جنگ اقتصادی و تحریم همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران
  • جنگ نرم
  • حمایت از کودتای مخملی در سال 88 (فتنه 88)

با شکست پروژه کودتای مخملی سال 88 دشمن که دید با تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب و بصیرت مردم در یوم الله 9 دی ماه تمامی نقشه هایش مثل گذشته نقشه بر آب شده است و پس از تحمیل یک دوره تحریم ظالمانه و استقامت ملت بزرگوار ایران، راهبرد خود در مواجهه با جمهوری اسلامی را از مقابله به مذاکره و تعامل تغییر داد تا چه بسا بتواند از طریق مذاکره و تعامل به هدفش که همان نفوذ در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام برای استحاله نظام بود برسد.

اما غافل از اینکه جمهوری اسلامی سدی مستحکم در برابر نفوذ آنها ساخته و نخواهد گذاشت که دشمن جنایتکار چون موریانه رخنه کند و نظام ما را از درون تهی سازد.

لذا استراتژی جدید دشمن در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تخریب ارکان و عناصر اصلی نظام و انقلاب است، همان عناصری که ما به واسطه آنها در منطقه و در جهان عزتمندانه حرف برای گفتن داریم.

این عناصر حیاتی عبارتند از:

  • اسلام: اسلام به عنوان موتور محرک این انقلاب تلقی می شود، جبهه استکبار به تجربه دیده است که ما در شرایط سخت با الهام گیری از اسلام ناب محمدی (ص) و حوادثی که در زمان پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) اتفاق افتاده نه تنها در مقابله با آنها به زانو در نمی آییم بلکه با مقاومت و ایستادگی در برابر آنها در این شرایط سخت رشد می کنیم و با ایستادگی بر سر آرمانها و ارزش هایمان توانسته ایم اسلام و انقلابمان را به دنیا معرفی کنیم که با برآورد هیئت های اندیشه ورز جبهه استکبار، آنها به این مساله واقف شده اند که در چند سال آینده اغلب مردم در دنیا به سمت اسلام گرایش پیدا خواهند کرد لذا با ایجاد گروه های تروریستی از جمله داعش و… و شیعه انگلیسی به دنبال ایجاد انحراف از اسلام ناب و ارائه چهره ای قبیح از اسلام در بین جوامع اروپایی و آمریکایی هستند.
  • رهبر معظم انقلاب می فرمایند: (شیعه انگلیسی هم مثل سنی آمریکایی مثل هم هستند و همه دو لبه یک قیچی هستند و سعی شان هم این است که مسلمانان را به جان هم بیندازند.)
  • ولایت فقیه: ولایت فقیه به عنوان دیده بان بصیر انقلاب اسلام و به عنوان جهت دهنده در نظام اسلامی است که نمی گذارد اسلام ناب محمدی (ص) به سمت اسلام لیبرال و اسلام تکفیری منحرف شود.

کاندولیزا رایس وزیر خارجه پیشین آمریکا می گوید: ما در ایران با ابر حریفی مواجهیم که تمامی برنامه های ما را که ساعت ها و روزهای متوالی برنامه ریزی می کنیم و میلیونها دلار هزینه می کنیم با یک سخنرانی نقشه بر آب می کند و آن ابر حریف ولایت فقیه است.

لذا در صدد تخریب جایگاه ولایت فقیه بر می آیند و به دنبال زیر پا گذاشتن خطوط قرمز ولایت و تخریب نهاد های وابسته به ولایت بر می آیند.

  • مردم: یکی از مهمترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم و وفاداری آنها به انقلاب اسلامی است که استکبار جهانی به دنبال از بین بردن این اعتماد و وفاداری مردم به نظام اسلامی از طریق شبهات شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی است، تا چه بسا بتواند روحیه انقلابی و جهادی مردم را از آنها بگیرد و در واقع از طریق این شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بتواند در بین مردم ارزش را به ضد ارزش و ضد ارزش را به ارزش تبدیل نموده و مردم را از روحیه انقلابی و روحیه جهادی که مد نظر اسلام ناب هست تهی کند.

و لذا تنها راه مقابله با دشمنی های جبهه استکبار حفظ روحیه جهادی و انقلابی مردم و پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان مبنی بر ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه استکبار و عدم تبعیت از استکبار در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … می باشد.

از مجموعه مباحث مطرح شده مشخص می گردد که:

  • در عالم دو جبهه بیشتر وجود ندارد و سومی هم در کار نیست: یکی جبهه حق و دیگری جبهه باطل
  • خصومت و دشمنی دو جبهه دائمی است و بر سر ربوبیت عالم است و با مذاکره هم قابل حل نیست.
  • شاخص تعیین حق و باطل ولایت است.
  • حال که در جبهه حق قرار گرفته ایم باید بدانیم که باطل در مقابل ما صف آرایی می کند و اینجا نوبت به جهاد و استقامت است.
  • یقین قطعی داشته باشیم که پیروزی با ماست، پس هیچ جای نا امیدی نیست.

(دعواهم فیها سبحانک اللهم وتحیتهم فیها سلام و ءاخر دعواهم ان الحمد لله رب العالمین) یونس 10

انتهای پیام/ قلمکده

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.