سرویس: اجتماعی 08:00 - پنجشنبه 23 دی 1395

استاندار تاکید کرد:

پلیس مایه افتخار مردم اصفهان/ نگذارید عده‌ای شرور امنیت و آرامش عمومی را خدشه‌دار کنند

نیروهای انتظامی باید بتوانند بااقتدار و عزت بر وظایف خود مسلط باشند و اجازه ندهند که عده‌ای شرور با اعمال مجرمانه خود به حقوق مردم تجاوز کرده، امنیت و آرامش عمومی را برهم بزنند.

به گزارش اصفهان شرق، استاندار اصفهان در همایش فرماندهان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان، ایجاد امنیت و آرامش برای مردم را مهم‌ترین وظیفه تمامی حکومت‌ها عنوان و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز به برکت عنایت امام زمان (عج)، تدابیر رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های دولت و همچنین اقدامات امنیتی و انتظامی در منطقه‌ای که آشوب و جنگ و خونریزی وجود دارد توانسته یک امنیت و آرامش مثال‌زدنی را برای مردم فراهم کند که باید قدر این امنیت را دانست.

رسول زرگرپور بابیان اینکه دشمنان انقلاب و این نظام لحظه‌ای از توطئه و اعزام تروریست‌ها برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور ما کوتاهی نمی‌کنند، گفت: خوشبختانه با حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی در مرزها و سطح شهرها این امنیت و آرامش برقرار است و مردم باید قدردان و شکرگزار نیروهای خدمتگزار خود باشند.

وی ادامه داد: بستر و زمینه هر توسعه‌ای، امنیت و آرامش در جامعه است و در این زمینه نیازمند است که نیروهای انتظامی روزبه‌روز بر آمادگی و توانایی خود برای حفظ و حراست از امنیت کشور بیشتر کوشا باشند.

رئیس شورای تأمین استان اصفهان، افزایش آمادگی‌ها، بروز رسانی توانایی‌ها، شناخت وظایف و تبیین دقیق فعالیت‌ها و خدمات در رسانه‌ها را از مهم‌ترین اصول موردتوجه در نیروی انتظامی برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه پلیس اصفهان در افزایش آمادگی و بروز رسانی توانایی‌ها توانسته پیشرفت‌های خوبی به دست آورد که باعث افتخار مردم استان است.

زرگرپور تصریح کرد: نیروهای انتظامی باید بتوانند بااقتدار و عزت بر وظایف خود مسلط باشند و اجازه ندهند که عده‌ای شرور با اعمال مجرمانه خود به حقوق مردم تجاوز کرده، امنیت و آرامش عمومی را برهم بزنند.

استاندار اصفهان با تقدیر از عملکرد رسانه‌ای این فرماندهی، اطلاع‌رسانی سریع و بهنگام نیروی انتظامی از حوادث را موجب آرامش عمومی و جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها عنوان کرد و گفت: یکی از توصیه‌های من به فرمانده انتظامی استان این بود که نیروی انتظامی اولین نهادی باید باشد که خبر حوادث را به اطلاع مردم می‌رساند، چراکه اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع بسیار می‌تواند به این نیرو در انجام بهتر مأموریت‌هایش کمک کند.

زرگرپور تأکید کرد: اگر اخبار حوادث و رویدادهای استان و همچنین خدمات و فعالیت نیروی انتظامی به‌صورت صحیح، درست و سریع به اطلاع مردم برسد نه‌تنها می‌تواند باعث ‌حفظ آرامش عمومی مردم شود بلکه از شایعه‌پراکنی، سو‍ء استفاده و موج‌سواری رسانه‌های معاند نیز جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ پایگاه خبری پلیس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.