سرویس: اخبار شهرستان 10:02 - چهارشنبه 22 دی 1395

صبح امروز با حضور مردم و روحانیت معزز؛

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شرق اصفهان

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی از سوی دفاتر ائمه جمعه و با حضور مردم و مسئولان در شهرهای ورزنه، نصرآباد و حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز مراسم ترحیم و بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی دفاتر ائمه جمعه و با حضور مردم و مسئولان در بخش بن رود و بخش جرقویه سفلی برگزار شد.

حجت الاسلام احمد باقری استاد حوزه و دانشگاه گفت: خدمات ارزنده آیت الله هاشمی در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از خاطره ها محو نخواهد شد.

وی اظهار کرد: ایشان در خط مقدم مبارزه با رژیم ستم‌شاهی طاغوت و یاور بنیانگذار کبیر انقلاب در روزهای دشوار پیروزی انقلاب اسلامی بودند و در دوران دفاع مقدس نیز در جایگاه فرماندهی نقش کلیدی داشتند.

امام جمعه شهر ورزنه افزود: آیت الله رفسنجانی در دوران رژیم گذشته، سالها مبارزه کرد و به زندان افتاد اما هرگز از مبارزه علیه طاغوت دست نکشید.

*پیام بخشدار جرقویه علیا بمناسبت ارتحال یار دیرین امام و رهبری

انا لله وانا الیه راجعون

ارتحال جانگداز یار دیرین و صدیق امام و رهبری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و بازوی توانمند انقلاب را به مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، عموم ملت ایران و مردم متدین بخش جرقویه علیا تسلیت عرض میکنم. بی شک نام ایشان همیشه همراه نام امام و انقلاب بود و نقش وی در تاریخ انقلاب و قبل از آن پر رنگ می باشد. از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را مسالت دارم.

بهمین مناسبت مراسمی بزرگداشتی از طرف شهرداری و شورای شهر حسن آباد در روز پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 12 در مسجد جامع شهر حسن آباد برگزار خواهد شد.

 *مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نصرآباد

مراسم ترحیم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مردم و مسوولان در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) نصرآباد جرقویه برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.