سرویس: سیاسی 09:25 - سه شنبه 21 دی 1395

معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

تبعیت از ولایت فقیه باید در حرف و عمل یکی باشد/بعد از مذاکرات هسته‌ای هم مشخص شد آمریکا قابل اعتماد نیست

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: افرادی که می‌گفتند با تعطیل شدن هسته‌ای تحریم‌ها برداشته می‌شود به دلیل تردیدی که در دل مردم ایجاد کردند باید با ابراز شرمندگی از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش اصفهان شرق،  سردار محمدرضا نقدی در آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت شهید احمدی‌روشن در حسینیه امام(ره) شهر همدان با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا حرکت کردند، اظهار داشت: شهدا در فضای غبارآلود مسیر درست زندگی را تشخیص دادند و به بالاترین قله انسانیت رسیدند.

وی افزود: شهید احمدی‌روشن در وصیت‌نامه خود نسبت به توطئه‌های آمریکا هشدار می‌دهد چرا که این دشمن استکباری به دنبال وارد کردن خدشه به جایگاه ولی‌فقیه است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به ولایت‌مداری ملت ایران بیان کرد: بعد از گذشت هشت سال جنگ تحمیلی با وجودی که شهدا، اسرا و جانبازان بسیاری در راه دفاع از دین و وطن خود تقدیم کرده بودیم همه پذیرش قطعنامه را در زیر سایه ولایت‌مداری قبول کردند.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه باید در حرف و عمل یکی باشد، گفت: در هیچ شرایطی نباید نسبت به فرمایشات و تصمیم ولی‌فقیه در دل تردید راه دهیم در این راستا کسانی که نسبت به تصمیم ولایت فقیه مبنی بر انجام مذاکره تردید دارند از مسیر شهدا فاصله گرفته‌اند.

نقدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بحث نرمش قهرمانانه را برای پایان دادن به تردیدها مطرح کردند، عنوان کرد: برخی تصور دارند که باید از مواضع خود نسبت به انرژی هسته‌ای کوتاه بیاییم تا وضعیت معیشت مردم بهبود پیدا کند بر اساس این تردید ولی‌فقیه دستور توقف دادند تا این افراد به قافله برسند و همه در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی ولی خود را درست انتخاب کردید در اطاعت از او تردید نکنید و در مسیر نهضت انقلاب حرکت کنید.

معاون فرهنگی سپاه اظهار داشت: مشخص شد که آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچ گاه از مواضع استکباری خود کوتاه نمی‌آید.

وی افزود: افرادی که می‌گفتند با تعطیل شد هسته‌ای تحریم‌ها برداشته می‌شود به دلیل تردیدی که در دل مردم ایجاد کردند باید با ابراز شرمندگی از مردم عذرخواهی کنند.

نقدی با بیان اینکه از ابتدای مذاکرات هسته‌ای تاکنون آمریکا ماهانه یک قانون علیه ایران تصویب کرده است، تصریح کرد: باید این هزینه را در مذاکرات می‌دادیم تا به تردیدها پایان دهیم و امروز مردم می‌دانند افرادی که از مذاکره با آمریکا سخن به میان می‌آوردند خودفروخته و خائن هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که دزدی کردند دو تابعیت دارند، عنوان کرد: تیمی از آمریکای لاتین برای آموزش نحوه تشکیل بسیج به کشور ما آمدند و به اسلام گرایش پیدا کردند و ایستادگی و موفقیت‌های ایران را تحسین می‌کردند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران بیان کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا مناسبات تجاری را در این کشور بر هم می‌زند و گورباچفی برای آمریکا خواهد بود و با تصمیمات خود این نظام را نابود می‌کند.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در حلب افزود: ملت ایران سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و با تکیه بر این موفقیت‌ها نباید مأیوس شوند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.