اصفهان شرق

آمار مصدومین و تلفات حوادث ترافیکی استان اصفهان افزایش یافت

کدخبر: 122778
1395/10/20 در ساعت 17:05

به گزارش اصفهان شرق، علی سلیمانی‌پور با ارائه آمار هشت ماهه تصادفات جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: در هشت ماهه امسال ۷۹۳ نفر در تصادفات استان اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۷۹ نفر از آنها زن و ۶۱۴ نفر نیز مرد بودند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در هشت ماهه نخست در حوادث ترافیکی ۷۸۶ نفر جان خود را از دست دادند، ابراز داشت: بر این اساس در مقایسه آمار شاهد افزایش نه دهم درصدی تلفات حوادث ترافیکی استان هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین تلفات حوادث ترافیکی استان اصفهان با ۴۷۶ نفر در جاده‌های برون‌ شهری، ۲۸۰ نفر در مسیرهای درون ‌شهری و ۱۲ نفر جاده های روستائی بوده است، اضافه کرد: همچنین مرگ ۱۱ نفر مربوط به جاده های خارج استان و ۱۴ نفر نیز در سایر موارد گزارش شده است.

وی در خصوص آمار مصدومین حوادث ترافیکی استان اصفهان نیز گفت: در هشت ماهه امسال ۱۷ هزار و ۹۳۵ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل  پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کردند که از این تعداد ۴۷۷۳ نفر زن و ۱۳ هزار و ۱۶۲ نفر مرد هستند.

سلیمانی‌پور اضافه کرد: لازم به ذکر است آمار مصدومین حوادث ترافیکی در هشت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۱.۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/مهر