اصفهان شرق

تغییر خوراک و پوشاک از مصادیق بارز جنگ نرم است

کدخبر: 122666
1395/10/19 در ساعت 10:35

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام شهشهانی در جمع کارکنان پادگان توپخانه 44 اصفهان گفت : از زمان قاجار به تدریج پزشکان مسیحی وارد کشور ما شدند و با جاسوسی در نوع غذا و خوراک اصیل و سالم ما یسعی در تغییر شیوه ی غذایی آن دادند .

این کارشناس مذهبی و اسلامی گفت : تغییر شیوه های غذایی و نوع غذا ها در 50 سال اخیر تشدید شد و  در کشور ما نفوذ کرد و به نوعی جنگ نرم دشمن بود

وی ادامه داد : در سالروز ائمه اطهار باید به این فکر فرو برویم که تولد ائمه صرفا برای شادی نباشد بلکه در رفتار ، زندگی ، کردار ، تغذیه و … تولد ایجاد کنیم.

وی گفت : تولد نور عقل های بشر را آشکار می کند و در واقع اگر معصومین به دنیا نمی آمدند انسان پست تر از حیوان می شود و آنان آمدند تا استعداد ها و ارزش های وجودی انسان را بیدار کنند .

حجت الاسلام شهشهانی گفت : امروز بسیاری از بیماری های که مردم کشورمان با آن مواجه هستند ناشی از نوع خوراک و غذا و نوشیدنی ها و حتی لوازم بهداشتی و آرایشی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : برای مبارزه با این نوع جنگ نرم باید به آداب غذا خوردن در فرهنگ اصیل اسلامی و همچنین استفاده از خوراکی های مفید و سالم بازگردیم .

انتهای پیام/خبرنگاران جوان