سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 16:29 - شنبه 18 دی 1395

عضو كميسيون فرهنگی شورای شهر اصفهان:

مسأله زاینده‌رود در سکوت خبری به سر می‌برد/دولت باید پاسخگو باشد

عضو كميسيون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسأله زاینده‌رود در سکوت خبری به سر می‌برد که شاید به جهت مصالح کل نظام و جلوگیری از درگیری‌های قوی به صلاح باشد ولی این موضوع نباید به گونه‌ای باشد که مطالبات مردم به مسؤولان کشوری منتقل نشود و اقدامات مؤثری صورت نپذیرد.

به گزارش اصفهان شرق، وحید فولادگر پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: گزارشات متمم بودجه سال 95 نشانگر این موضوع بود که بخش عمده‌ای از بودجه مناسب‌سازی معابر برای معلولان در سال 94 تخصیص نیافته و به بودجه سال 95 منتقل شده است.

وی افزود: در سال 95 نیز ظاهراً هم بودجه انتقالی سال 94 و هم بودجه سال 95 تخصیص نامناسبی داشته و با توجه به تأکید شورای اسلامی در افزایش این بودجه ضمن تأکید بر تخصیص بودجه مناسب‌سازی از شهرداری تقاضا دارم گزارش از تخصیص این ردیف بودجه در سال 95 ارائه کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اخیراً زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که برخی از مدیران شهری قصد کاندیداتوری برای انتخابات شورای اسلامی شهر را دارند که به واسطه تجارب ارزشمند آن‌ها در مدیریت شهری است اما به دلیل عدم وقفه در خدمت‌رسانی به مردم و پرهیز از هرگونه شائبه جهت استفاده از امکانات و موقعیت شهری به شهردار اصفهان پیشنهاد می‌شود به مدیران شهری ابلاغ شده و چنانچه قصدی دارند تا پایان دی ماه استعفای خود را تقدیم کنند.

وی عنوان داشت: مسأله زاینده‌رود در سکوت خبری به سر می‌برد که شاید به جهت مصالح کل نظام و جلوگیری از درگیری‌های قوی به صلاح باشد ولی این موضوع نباید به گونه‌ای باشد که مطالبات مردم به مسؤولان کشوری منتقل نشود و اقدامات مؤثری صورت نپذیرد.

فولادگر خاطرنشان کرد: نماینده دولت در سخنانی به افزایش 3 سانتی‌متری آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته خبر داد، حال سؤال اینجاست که چرا در مورد زاینده‌رود گزارش داده نمی‌شود؟

وی متذکر شد: دولت باید توضیح دهد بعد از دستور رئیس جمهور مبنی بر جاری بودن آب زاینده‌رود چه اقدامات مؤثری صورت گرفته و وضعیت این رودخانه پس از آن چگونه بوده است؟ آیا باید ترانه زاینده رود من کو؟ از نو سروده شود؟

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.