اصفهان شرق

استعداد یابی 500 دانش آموز بخش کوهپایه در طرح قرآنی جهادی سبحان

کدخبر: 122641
1395/10/18 در ساعت 16:06

دبیر اجرایی طرح قرآنی جهادی سبحان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه 500 نفر دانش آموز کوهپایه ای در طرح مذکور شرکت کرده اند، گفت: استعدادیابی دانش آموزان در چند رشته کاری و زمینه قرآنی از جمله روخوانی، صوت و لحن، تجوید، حفظ و مفاهیم از اهداف ابتدایی طرح قرآنی سبحان است که توسط مربیان طی دوره چند ماهه انجام می شود.

photo_2017-01-07_15-11-38

میثم قاسمی تودشکی با اشاره به اهداف طرح قرآنی اظهار کرد: در این زمینه اهدافی از جمله سوق دادن دانش آموزان به اخلاق قرآنی و همچنین شکوفا شدن استعداد معنوی، دیده شده است و امیدواریم در دیگر مناطق شرقی شهرستان اصفهان نیز شکل بگیرد.

وی افزود: توسعه فرهنگ قرآنی و آسیب شناسی موضوعات قرآن باید مورد توجه مربیان طرح، طی دوره های آموزشی جهت دانش آموزان در دارالقرآن ها، مهدقرآن ها و کانون های فرهنگی تربیتی منطقه و با حضور حداقل 20 مربی آموزش دیده خواهر و برادر در سطح منطقه آموزشی به دانش آموزان ارائه شود.

دبیر اجرایی طرح قرآنی سبحان با اشاره به شروع طرح در مهر امسال، تاکید کرد: مربیان در شهریور ماه آموزش لازم را گرفته و کار رسما از اواخر آبان ماه اجرایی شد.

photo_2017-01-07_15-11-56

وی از برگزاری سه محفل قرآنی در بخش کوهپایه خبر داد و گفت:  طرح قرآنی سبحان در تودشک با حضور قاریان پیشکسوت و کشوری در شب میلاد امام حسن عسگری(ع) برگزار و طی دو مرحله دیگر در شهر کوهپایه و همچنین سجزی با حضور 800 نفر نیز اجرایی شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: محوریت این طرح با آموزش و پرورش کوهپایه است و مهد قرآن کریم و دارالقرآن شهرهای تحت پوشش طرح قرآنی جهادی سبحان، همکاری لازم را در این زمینه دارند.

انتهای پیام/ ش