سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 16:06 - شنبه 18 دی 1395

دبیر اجرایی طرح قرآنی خبر داد:

استعداد یابی 500 دانش آموز بخش کوهپایه در طرح قرآنی جهادی سبحان

قاسمی تودشکی گفت: از جمله اهدافی که در طرح قرآنی جهادی سبحان دنبال می شود، پرورش اخلاق قرآنی در بین دانش آموزان است.

دبیر اجرایی طرح قرآنی جهادی سبحان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه 500 نفر دانش آموز کوهپایه ای در طرح مذکور شرکت کرده اند، گفت: استعدادیابی دانش آموزان در چند رشته کاری و زمینه قرآنی از جمله روخوانی، صوت و لحن، تجوید، حفظ و مفاهیم از اهداف ابتدایی طرح قرآنی سبحان است که توسط مربیان طی دوره چند ماهه انجام می شود.

photo_2017-01-07_15-11-38

میثم قاسمی تودشکی با اشاره به اهداف طرح قرآنی اظهار کرد: در این زمینه اهدافی از جمله سوق دادن دانش آموزان به اخلاق قرآنی و همچنین شکوفا شدن استعداد معنوی، دیده شده است و امیدواریم در دیگر مناطق شرقی شهرستان اصفهان نیز شکل بگیرد.

وی افزود: توسعه فرهنگ قرآنی و آسیب شناسی موضوعات قرآن باید مورد توجه مربیان طرح، طی دوره های آموزشی جهت دانش آموزان در دارالقرآن ها، مهدقرآن ها و کانون های فرهنگی تربیتی منطقه و با حضور حداقل 20 مربی آموزش دیده خواهر و برادر در سطح منطقه آموزشی به دانش آموزان ارائه شود.

دبیر اجرایی طرح قرآنی سبحان با اشاره به شروع طرح در مهر امسال، تاکید کرد: مربیان در شهریور ماه آموزش لازم را گرفته و کار رسما از اواخر آبان ماه اجرایی شد.

photo_2017-01-07_15-11-56

وی از برگزاری سه محفل قرآنی در بخش کوهپایه خبر داد و گفت:  طرح قرآنی سبحان در تودشک با حضور قاریان پیشکسوت و کشوری در شب میلاد امام حسن عسگری(ع) برگزار و طی دو مرحله دیگر در شهر کوهپایه و همچنین سجزی با حضور 800 نفر نیز اجرایی شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: محوریت این طرح با آموزش و پرورش کوهپایه است و مهد قرآن کریم و دارالقرآن شهرهای تحت پوشش طرح قرآنی جهادی سبحان، همکاری لازم را در این زمینه دارند.

انتهای پیام/ ش

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.