سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 11:40 - شنبه 18 دی 1395

عضو فراکسیون ولایت مجلس

جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی به‌دنبال وحدت میان نیروهای انقلابی و اصولگرا است

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی یکپارچگی و وحدت میان نیروهای اصولگرا و انقلابی است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به آغاز به کار جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی فعالیت این جبهه وحدت و یکپارچگی میان نیروهای اصولگرا و انقلابی است.

وی افزود: بنده با این شرط که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نظر جامعتین را پذیرفته و تقریبا تحت نظارت آنها باشد حمایت خود را از این جبهه اعلام کردم.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی این جبهه یکپارچگی و وحدت میان نیروهای اصولگرا است، گفت: باید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تلاش شود تا به حداقل گزینه‌های ممکن برسیم و در نهایت از میان افراد توانمند روی یک نفر اتفاق نظر حاصل شود.

وی ادامه داد: اجماع روی یک نفر می‌تواند نتیجه بخش باشد و از تشتت آرایی که دوره قبل میان نیروهای اصولگرا ایجاد شده بود جلوگیری می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان پیرامون فعالیت این جبهه در اصفهان گفت: اکثر کسانی که از این جبهه حمایت کرده‌اند از نمایندگان مجلس هستند بنابراین در حال حاضر در جلسات فشرده برای تصویب برنامه ششم حضور دارند، اما احتمالا بعد از پایان کار مجلس و تعطیلی یک هفته‌ای در این زمینه به جمع بندی لازم می‌رسند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.