سرویس: اجتماعی 09:25 - شنبه 18 دی 1395

رئیس پلیس ‌راه استان اصفهان خبر داد

طعم تلخ جریمه 200 هزار تومانی برای سرعت غیرمجاز / راه‌اندازی 210 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: رانندگان اصفهانی در صورت داشتن سرعت غیرمجاز در جاده‌های استان اصفهان توسط دوربین‌ها با دریافت پیامک، به مبلغ 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش اصفهان شرق، حسین پور قیصری در خصوص افزایش دوربین‌های ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان اصفهان اظهار کرد: تا ایام عید نوروز 95 در 101 نقطه از جاده‌های استان اصفهان دوربین‌های ثبت تخلف راه‌اندازی شده بود.

وی افزود: در حال حاضر در حدود 150 نقطه از جاده‌های استان اصفهان دوربین‌های ثبت تخلف راه‌اندازی شده‌اند که این دوربین‌ها به طور آنلاین به سیستم اجراییات به بخش راهنمایی و رانندگی ناجا اتصال دارند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف در جاده‌های استان اصفهان، اگر راننده‌ای بیش از سرعت تعیین شده در جاده رانندگی کند، دوربین‌ها تخلف آن‌ را ثبت کرده و بلافاصله پیامکی برای راننده در قالب اینکه شما به دلیل سرعت غیرمجاز در این جاده به مبلغ 200 هزار تومان، جریمه شده‌اید؛ ارسال خواهد شد.

وی تأکید کرد: دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های استان اصفهان تا پایان سال جاری به 210 عدد افزایش خواهند یافت تا تقریباً کل جاده‌های استان اصفهان تحت پوشش دوربین‌های ثبت تخلف قرار گیرند.

پور قیصری در پایان در رابطه با پایگاه‌های پلیس راه در جاده‌های استان اصفهان، بیان کرد: تعداد این پایگاه‌ها در سطح جاده‌ها افزایشی نداشته است اما به طور کلی در حال حاضر، 14 ایستگاه پایگاه پلیس راه در جاده‌های استان اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/ فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.