اصفهان شرق

مردم شهر سجزی کمک های خود را به کودکان سوری اهدا کردند

کدخبر: 122550
1395/10/17 در ساعت 20:51

فرهنگی بسیجی شهر سجزی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به شروع حرکت معنوی و انسانی کمک به مردم سوریه، گفت: خانواده های شهر سجزی از یک ماه گذشته تا کنون در کمک رسانی به برادران دینی و جنگ زده کشور سوریه بر استمرار این کمک ها همت ویژه داشتند و هم اکنون نیز بسته های کمک رسانی آماده ارسال است.

نصرالله هاشمی اظهار کرد: ستاد کمک رسانی به مردم سوریه که با سرمای بسیار مواجه هستند، هم اکنون در قالب بسیج و طرح صالحین و مساجد تشکیل شده و بانوان با بافت کلاه و شال، کمک رسانی خود را انجام دادند.

وی افزود: برخی از کشورهای حامی تروریسم در برابر جنایت تکفیری ها سکوت کرده اند و در حال نظاره بدبختی و کشته شدن هزاران کودک بیگناه هستند و در مقابل مردم بابصیرت کشور ایران در همه نقاط دست به پویشی زده اند که بتوانند کم ترین کمک را به مردم سوریه داشته باشند و باید این اقدام به صورت ویژه ادامه پیدا کند.

photo_2017-01-06_18-40-31

فرهنگی آموزش و پرورش کوهپایه تصریح کرد: مردم سوریه بیش از هر زمان دیگری به کمک های بشر دوستانه نیاز دارند و در این بین، بانوان سجزی طی یک مرحله با دریافت کمک نقدی مردم اقدام به خرید کاموا کرده و شال و کلاه بافتند و به صورت نمادین در نماز جمعه فروخته شد.

وی در تکمیل موارد بالا، خاطرنشان کرد: مبلغ 500 هزار تومان از فروش شال و کلاه مردم در مصلای نماز جمعه جمع آوری شد ولی همه بسته های شال و کلاه در قالب هدیه به ستاد تحویل داده شد و مردم در اقدامی زیبا، همه بسته ها را پس از خریداری کردن، به ستاد هدیه دادند.

هاشمی تاکید کرد: آماده دریافت کمک های نقدی مردم برای کمک به مردم سوریه هستیم تا بتوان با خرید البسه گرم برای بچه های سوری، قدمی ناچیز برداریم.

انتهای پیام/ ش