سرویس: اخبار شهرستان 19:37 - جمعه 17 دی 1395

امام جمعه کفران:

مسئولان آب کشاورزی که حق مردم شرق اصفهان است را پیگیری کنند

حجت الاسلام شریفی گفت: مسئولان باید در مورد آب کشاورزی که حق مردم است، پیگیری های لازم را داشته باشند و این خواسته همه مردم از مسئولانشان است.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کفران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیات و روایات به رعایت تقوا در همه امور گوشزد کرد.

حجت الاسلام شریفی با توجه به آیه هشتم سوره مائده و 26 سوره مبارکه اعراف، اظهار کرد: ولایتمداری مورد توجه قرار گیرد و مردم باید در عدالت ورزی و دوری از گناه تلاش کنند.

وی در فرازی دیگر از خطبه ها افزود: یاد و خاطره شهیدان شرق اصفهان را باید در همه زمان ها گرامی داشت و جوانان را با ویژگی های خاص شهدا و وصیت نامه های آنها آشنا کرد.

امام جمعه کفران با تاکید بر سوادآموزی بیان کرد: تشکیل نهضت سواد آموزی توسط امام خمینی(ره) از جمله کارهای مدبّرانه و حکیمانه ایشان بود و آثار و نتایج فراوانی به همراه داشت.

وی با اشاره به هشتم ربیع الثانی ولادت امام حسن عسکری علیه السلام و زمینه سازی برای غیبت امام دوازدهم، عنوان کرد:فضایل ائمه اطهار باید بیش از پیش در بین مردم بازگو شود و در این راستا، فضایل اخلاقی و کمالات معنوی امام حسن عسگری(ع) مثال زدنی است.

حجت الاسلام شریفی در بخشی دیگر تاکید کرد: رئیس قوه قضائیه اعتراض فراوانی در عدم همکاری دولت در رسیدگی به پرداخت های نجومی داشت ولیکن هیچ توجهی به اینگونه مسائل از سوی دولت دیده نمی شود.

وی با اشاره کوتاه به مشکلات شرق اصفهان، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در مورد آب کشاورزی که حق مردم است، پیگیری های لازم را داشته باشند و این خواسته همه مردم از مسئولانشان است.

انتهای پیام/ ش

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.