سرویس: اخبار شهرستان 16:03 - جمعه 17 دی 1395

امام جمعه شهر هرند:

کشاندن اختلاف بین قوا در جامعه خیانت به آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام حسینی با بیان این که کشاندن اختلاف بین قوا در جامعه خیانت به آرمان های انقلاب است؛ خاطر نشان کرد: موضوع اختلاف قوای مختلف در ارتباط با شفاف سازی به مصلحت نظام نیست و باعث اختلاف و تنش در جامعه می شود.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: فتنه عبارت است از هر کار سختی که جدا کردن خالصی از ناخالصی است که مردم در آن دچار اشتباه و گمراهی شوند، کاری که منافقین انجام می دادند و مردم را دچار سر گردانی می کردند.

حجت الاسلام حاج سید حنان حسینی ادامه داد: مصداق فتنه بود این که در قران مال و فرزند به فتنه یاد آوری شده و این به این علت است که مردم به خاطر محبت بیش از حد به مال و اولاد بدی آن ها دیده نشود و موجب گمراهی در قضاوت شود.

وی افزود: همه امت های پیشین نیز در معرض فتنه و آزمایش قرار گرفته اند تا افراد با ایمان واقعی مشخص شوند، در قران مجید برای مسلمانان آزمایش های مختلفی از مال و فرزند و بلاها اشاره شده تا میزان تسلیم مسلمانان مورد آزمون قرار گیرد و جایگاه بهشتی هر کس تعیین گردد پس باید از خداوند بخواهیم که ما را ثابت قدم در راه حق قرار دهد.

خطیب جمعه هرند به موضوع بسیج عمومی مصرف مواد غذایی اشاره و تصریح کرد: مردیم باید برای حفظ سلامتی رژیم غذایی خود را برحسب توصیه وزارت بهداشت برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ولادت امام حسن عسکری(ع) را تبریک گفته و در مورد واقعه نوزدهم دی گفت:  این واقعه که مبنای قیام های بعدی مردم ایزان بود که ما نیز این روز را گرامی داشته و برای شهدای آن علو درجه را از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

وی با بیان این که کشاندن اختلاف بین قوا در جامعه خیانت به آرمان های انقلاب است؛ خاطر نشان کرد: موضوع اختلاف قوای مختلف در ارتباط با شفاف سازی به مصلحت نظام نیست و باعث اختلاف و تنش در جامعه می شود.

امام جمعه شهر هرند گفت: از مسئولان می خواهیم در این موضوع هم طبق نظر مقام معظم رهبری اختلاف را بین خود و شورایی که برای بررسی این موضوع به ریاست آیت اله شاهرودی تشکیل دادند ارجاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.