اصفهان شرق

جبهه مردمی نیروهای انقلاب جریان عمومی برای مبارزه با فساد را ایجاد می‌کند/اکثر نیروهای انقلابی از جبهه حمایت خواهند کرد

کدخبر: 122518
1395/10/17 در ساعت 16:00

به گزارش اصفهان شرق، بهمن محمدی با اشاره به ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکثر نیروهای انقلاب منتظر یک ندایی بودند تا بتوانند دور هم جمع شوند و قطعاً جبهه مردمی انقلاب اسلامی می‌تواند این خلأ را پر کند.

وی افزود: با تشکیل این جبهه امیدواری بین نیروهای انقلاب به وجود آمده، قطعاً این جبهه در جهت تقویت مؤثر بوده و در بین نیروهای انقلاب هم‌افزایی به وجود می‌آورد؛ به نظرم تمام تشکل‌های مجموعه اصولگرایی منتظر چنین حرکتی بودند و قطعاً از آن حمایت خواهند کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف شکل‌گیری این جبهه برای مقابله با فساد گفت: مبارزه با فساد باید در ابعاد مختلف شکل بگیرد؛ اولاً این که باید نیروهای دلسوز در صحنه بوده و وضعیت فساد را اطلاع‌رسانی کنند و از این طریق مطالبه و جریان عمومی در کشور شکل بگیرد.

محمدی گفت: وقتی جریان عمومی برای مبارزه با فساد شکل گرفت، قطعاً نظارت همگانی اتفاق خواهد افتاد و مطالبه مردم از نهادهای نظارتی و مسؤول بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در موضوع مبارزه با فساد قوانین کافی داریم ولی در اجرا و نظارت مشکل وجود دارد بنابراین جبهه مردمی انقلاب اسلامی می‌تواند در راستای ایجاد جریان عمومی مؤثر باشد و از طرفی به دستگاه‌های ناظر مسؤول فشار بیاورند تا وظایفشان را به درستی انجام دهند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر و چادگان در ادامه با بیان این که معرفی یک کاندیدای واحد در گفتمان انقلاب ضرورت امروز کشور است، تصریح کرد: معتقد هستم گفتمان اصلی امروز در کشور گفتمان انقلابی و غیرانقلابی است بنابراین اگر تلاش شود تا یک فرد کارآمد در جبهه انقلاب اسلامی معرفی شود، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

محمدی اضافه کرد: با توجه به شرایط رئیس‌جمهور مستقر، ضرورت معرفی کاندیدای واحد بیشتر احساس می‌شود چرا که مردم تورم پایین را احساس نمی‌کنند؛ برجام هم که یک مؤلفه مهم و تأثیرگذار در آرا بوده نتایج خوبی نداشته و اعتماد بیش از حد آقایان به آمریکا باعث شده در جامعه خیلی اقبال از رئیس‌جمهور مستقر وجود نداشته باشد و اگر جبهه نیروهای انقلاب بر روی فردی اجماع برسند که دارای کمترین حاشیه بوده و نقطه‌ ضعفی نداشته باشد، قطعاً می‌تواند مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم تمام دوستان انقلاب و تمام فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کنند تا در جهت اتحاد نیروهای انقلابی اقدام مؤثر صورت بگیرد.

انتهای پیام/فارس