سرویس: سیاسی 16:00 - جمعه 17 دی 1395

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب جریان عمومی برای مبارزه با فساد را ایجاد می‌کند/اکثر نیروهای انقلابی از جبهه حمایت خواهند کرد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تورم پایین را احساس نمی‌کنند، برجام هم که یک مؤلفه مهم و تأثیرگذار در آرا بوده نتایج خوبی نداشته و اعتماد بیش از حد آقایان به آمریکا باعث شده در جامعه اقبال زیادی از رئیس‌جمهور مستقر وجود نداشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق، بهمن محمدی با اشاره به ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکثر نیروهای انقلاب منتظر یک ندایی بودند تا بتوانند دور هم جمع شوند و قطعاً جبهه مردمی انقلاب اسلامی می‌تواند این خلأ را پر کند.

وی افزود: با تشکیل این جبهه امیدواری بین نیروهای انقلاب به وجود آمده، قطعاً این جبهه در جهت تقویت مؤثر بوده و در بین نیروهای انقلاب هم‌افزایی به وجود می‌آورد؛ به نظرم تمام تشکل‌های مجموعه اصولگرایی منتظر چنین حرکتی بودند و قطعاً از آن حمایت خواهند کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف شکل‌گیری این جبهه برای مقابله با فساد گفت: مبارزه با فساد باید در ابعاد مختلف شکل بگیرد؛ اولاً این که باید نیروهای دلسوز در صحنه بوده و وضعیت فساد را اطلاع‌رسانی کنند و از این طریق مطالبه و جریان عمومی در کشور شکل بگیرد.

محمدی گفت: وقتی جریان عمومی برای مبارزه با فساد شکل گرفت، قطعاً نظارت همگانی اتفاق خواهد افتاد و مطالبه مردم از نهادهای نظارتی و مسؤول بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در موضوع مبارزه با فساد قوانین کافی داریم ولی در اجرا و نظارت مشکل وجود دارد بنابراین جبهه مردمی انقلاب اسلامی می‌تواند در راستای ایجاد جریان عمومی مؤثر باشد و از طرفی به دستگاه‌های ناظر مسؤول فشار بیاورند تا وظایفشان را به درستی انجام دهند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر و چادگان در ادامه با بیان این که معرفی یک کاندیدای واحد در گفتمان انقلاب ضرورت امروز کشور است، تصریح کرد: معتقد هستم گفتمان اصلی امروز در کشور گفتمان انقلابی و غیرانقلابی است بنابراین اگر تلاش شود تا یک فرد کارآمد در جبهه انقلاب اسلامی معرفی شود، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

محمدی اضافه کرد: با توجه به شرایط رئیس‌جمهور مستقر، ضرورت معرفی کاندیدای واحد بیشتر احساس می‌شود چرا که مردم تورم پایین را احساس نمی‌کنند؛ برجام هم که یک مؤلفه مهم و تأثیرگذار در آرا بوده نتایج خوبی نداشته و اعتماد بیش از حد آقایان به آمریکا باعث شده در جامعه خیلی اقبال از رئیس‌جمهور مستقر وجود نداشته باشد و اگر جبهه نیروهای انقلاب بر روی فردی اجماع برسند که دارای کمترین حاشیه بوده و نقطه‌ ضعفی نداشته باشد، قطعاً می‌تواند مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم تمام دوستان انقلاب و تمام فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کنند تا در جهت اتحاد نیروهای انقلابی اقدام مؤثر صورت بگیرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.