سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:50 - یکشنبه 20 بهمن 1392

امام جمعه ورزنه درجمع طلاب مدرسه امام هادی (ع)هرند:

مهمترین دست آورد انقلاب وجود حاکم اسلامی به نام ولایت فقیه است

امام جمعه شهر ورزنه گفت: با حضور گسترده در راهپیمایی های سراسر کشور میثاقی دوباره با امام راحل، شهداء و همچنین بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که به همت حوزه علمیه امام هادی (ع)هرند برگزار گردید اظهارداشت: مهمترین دست آورد انقلاب وجود حاکم اسلامی به نام ولایت فقیه است و رمز برطرف شدن مشکلات در زمان غیبت اطلاعت از ولی فقیه جامعه اسلامی می باشد.

وی درادمه گفت: طلاب باید روحیه تواضع و دوری ازتجملات که سبک و منش زندگی امامان معصوم(ع) و همچنین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری می باشد را در خود به وجود بیاورند.

امام جمعه ورزنه

امام جمعه ورزنه با اشاره به انقلابی بودن افراد بیان کرد: ایستادگی و مقاومت و روحیه استکبار ستیزی را همراه با عمل به هنگام از شرایط انقلابی بودن افراد است که یکی ازاین عمل به هنگام حضور در راهپیمایی 22بهمن که عید حقیقی ملت ایران است می باشد.

ایشان به اهمیت روز 22 بهمن پرداخت و گفت: یوم الله 22 بهمن که جشن ملی برای پیروزی در برابر دشمنان این نظام است با حضور گسترده در راهپیمایی های سراسر کشور میثاقی دوباره با امام راحل، شهداء و همچنین بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری خواهیم داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.