سرویس: اخبار شهرستان 15:05 - سه شنبه 14 دی 1395

شهردار شهر حسن آباد جرقویه خبر داد:

پایان طرح بهنگام سازی و نصب پلاک های جدید در حسن آباد جرقویه

ایروانی گفت: این طرح در راستای اجرای طرحGNAF نشانی استاندارد ملی و نظام های آدرس گذاری کشور بوده و برای تأمین نیازهای شهروندان و ترویج استفاده از آدرس استاندارد است.

شهردار شهر حسن آباد در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اهداف نصب پلاک و کد پستی در شهر حسن آباد اظهار کرد: با توجه به رشد و گسترش شهر و ساخت و سازها در چند سال اخیر و کامل نبودن پلاک های پستی قدیمی این کار مهم انجام شده است.

ایروانی ادامه داد: به علت عدم اطلاعات کافی یا فقدان پلاک منازل و همچنین ایجاد مشکل برای شهروندان جهت آدرس دهی شهرداری با پیگیری های مکرر با فرمانداری، بنیاد مسکن و اداره پست و اداره اوقاف  اقدام به نصب چهار هزار و 337 پلاک و کدپستی با هزینه بالغ بر 300 میلیون ریال کرده است.

dsc04458وی انجام این طرح را در راستای اجرای GNAF نشانی استاندارد ملی و نظام های آدرس گذاری کشور دانست و گفت: این پلاک های 10 رقمی که هر یک از ارقام آن نشان دهنده یک آیتم است در راستای تأمین نیازهای شهروندان و ترویج استفاده از آدرس استاندارد نصب می شود.

شهردار شهر حسن آباد با بیان این که تحقق بیش از پیش استفاده از دولت الکترونیک یک زیر ساخت لازم و ضروری بوده؛ تصریح کرد: امروزه با پیشرفت علم و توسعه فناوری، امکان استفاده مؤثر از اطلاعات مکانی در راستای تحقق توسعه پایدار فراهم شده است.

ایروانی در ادامه با اشاره به ضروری بودن کد پستی در شهرها و روستاها اظهار کرد: امروزه داشتن کد پستی 10 رقمی به یکی از محورهای مهم و ضروری از جمله در ثبت نام در مراکز آموزش عالی، ارسال مرسولات پستی، در خواست خرید اینترنتی، انجام معاملات ملکی، انتقال اسناد خورروها، دریافت گواهینامه، اخذ پروانه ساخت یا تفکیک زمین، گرفتن امتیاز حامل های انرژی، صدور کارت ملی هوشمند و مشخص بودن کلیه ساختها و زمین ها در سطح شهر و … تبدیل شده است.

dsc04465وی بیان داشت: مدیریت نشانی اماکن کشور تا حد زیادی بستگی به شناسه کد پستی 10 رقمی دارد، این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و جزء پروژه های اقتصادی مهم کشور مطرح شده است.

این مقام مسئول در پایان از مردم که با ماموران نصب پلاک ها همکاری لازم را داشتند تشکر و قدر دانی و درخواست کرد با توجه به اهمیت موضوع و نیاز مبرم به کدپستی در ارتباطات امروزی در حفظ و نگهداری پلاک های شخصی کوشا باشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.