سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 14:01 - سه شنبه 14 دی 1395

انتظار مردم اصفهان به پایان می‌رسد؟

رئیس صنف کشاورزان: 28 دی زاینده‌رود قطعا جاری می‌شود/معاون آب منطقه‌ای: هنوز هیچ چیز قطعی نیست

رئیس هیأت مدیره صنف کشاورزان شهرستان اصفهان در حالی از جاری شدن زاینده‌رود در 28 دی ماه خبر می‌دهد که معاون آب منطقه ای استان اصفهان هیچ تاریخی را قطعی نمی‌داند.

به گزارش اصفهان شرق، حسن محسنی امروز در اصفهان اظهار کرد: با تصمیم کمیته 5 نفره اوایل ماه جاری تشکیل جلسه داد و پس از بررسی کارشناسی وضعیت ذخیره سد زاینده‌رود، 28 دی ماه را به عنوان زمان رهاسازی آب زاینده‌رود برای انجام کشت پائیزه دوم انتخاب کرد.

وی با بیان این که خوشبختانه در روزهای اخیر بارندگی در بالادست رودخانه به حد کافی رسیده است، افزود: پیشنهاد به تهران برای تصمیم گیری ارسال شده که با در نظر گرفتن شرایط مختلف، میزان حجم آب و بازه زمانی که آب باید باز شود تعیین می‌شود

رئیس هیأت مدیره صنف کشاورزان شهرستان اصفهان ادامه داد: پس از تصمیم‌گیری تهران موضوع بر می‌گردد به کمیته 5 نفره تا ببینیم پیشنهاد آن قابل اجرا هست یا خیر.

محسنی تأکید کرد: تاریخ 28 دی ماه برای باز شدن آب زاینده‌رود قطعی است و آنچه باید در مورد آن تصمیم‌گیری شود جزئیات مربوط به تخصیص آب به کشاورزان است.

در همین خصوص علی بصیرپور معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان نیز  گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

وی افزود: قرار است شورای هماهنگی حوزه هفته آینده در تهران تشکیل جلسه داده و در این زمینه تصمیم گیری و ابلاغ کند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان 28 دی ماه را پیشنهاد اولیه دانست که در حد صحبت اولیه بوده و نتیجه تا اواسط هفته آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.