سرویس: سیاسی 11:48 - سه شنبه 14 دی 1395

دبیر جمعیت رهپویان استان اصفهان:

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب» برای مبارزه با فساد به میدان آمده/ روحیه انقلابی‌گری باید علنی شود

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مورد حمایت بنده است و باید منتظر اعلام برنامه‌های آتی مؤسسان آن بود، به نظر می‌رسد از جانب مردم نیز استقبال خوبی از این جبهه صورت گیرد.

به گزارش اصفهان شرق، ابوالفضل قربانی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهارکرد: این حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ روحیه انقلابی و مبارزه با فساد، حرکت بسیار ارزشمند و شایسته‌ای است.

وی افزود: هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تنها کارکرد انتخاباتی صرف نبوده و اهداف بلند دیگری نیز خواهد داشت.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به صورت فراجناحی عمل کرده و در راستای مقابله با فساد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا همه انقلابیون بتوانند با اتحاد و انسجام کامل در این مجموعه گردهم آیند.

وی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قطعاً مورد حمایت همه افرادی است که در این انقلاب نقشی ایفا کرده‌ و یا فعالیتی داشته‌اند؛ انقلابیون، رزمندگان، جانبازان، آزادگان، خانواده‌ شهدا، مبارزان سیاسی پیش از انقلاب از جمله مهمترین حامیان این جریان خواهند بود.

قربانی خاطرنشان کرد: از این نکته نباید غافل شد که انقلاب اسلامی هدفی جز زدودن فساد از سطح جامعه و جایگزینی ارزش‌های اسلامی نداشته است.

وی عنوان داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مورد حمایت اینجانب بوده اما باید منتظر اعلام برنامه‌های آتی مؤسسان این جبهه بود؛ به نظر می‌رسد از جانب مردم نیز استقبال خوبی از این جبهه صورت گیرد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جریانات اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در مباحث انقلابی دیگر رنگ و بویی نخواهند داشت، یادآور شد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی‌گری باید علنی شود که این اقدام توسط جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی در پایان بیان داشت: تاکنون مجموعه‌های مختلفی در استان اصفهان حمایت خود را از این جبهه اعلام داشته‌اند؛ بدیهی است با ادامه روند فعالیت این جبهه شاخه‌هایی از آن در استان‌های مختلف کشور آغاز به فعالیت کرده که پیش‌بینی می‌شود در استان اصفهان به زودی این کار صورت گیرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.