اصفهان شرق

نمایشگاه دستاوردهای نهضت سوادآموزی فرزندان کویر جرقویه سفلی/ تصویر

کدخبر: 122160
1395/10/12 در ساعت 21:40

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز نمایشگاه دستاوردهای نهضت سوادی آموزی به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه با حضور مسئولان و هنرجویان سوادآموز به مدت سه روز برپا بود و در این رابطه دستاوردهای مهمی در قالب، عروسک سازی، بافندگی و همچنین تزیینات غذایی به نمایش گذاشته شد تا همت و تلاش دانش آموزان سوادآموز در بخش جرقویه سفلی به منظور الگوبرداری منعکس شود.

بخش جرقویه سفلی طی سال های اخیر، عملکرد خوبی را در قالب برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، اجتماعی و علمی آموزشی داشته است و می توان گفت یکی از اهداف همایش ها و نمایشگاه ها، فعال سازی در امر آموزش است.

یکی از سوادآموزان با ابراز خوشحالی از اینکه با ورود به نهضت حال و هوای تازه ای به زندگی ام وارد شد، گفت: سواد دریچه ای جدید در زندگی من جریان ساخت به نوعی که امروز خواهان ارتقاء علمی به سطوح بالاتر هستم و با علاقه مندی از اینکه می توانم پیرامون خود را با دقت بیشتری مشاهده کنم، خوشحالم.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردها فرصتی بود تا بتوانیم داشته های فرهنگی و دستی خود را در معرض دید عموم قرار دهیم و قطعا مشوقی برای دیگر سوادآموزان در منطقه کویر است.

شاخص هایی در این نمایشگاه مد نظر قرار گرفت که از آن جمله می توان به تنوع صنایع دستی، پخت غذای محلی و همچنین هنرهای دستی اصفهان ساخت دست فرزندان کویر جرقویه اشاره کرد.