سرویس: اجتماعی 20:54 - یکشنبه 12 دی 1395

در بازدید سرگروه های مقطع ابتدایی استان از جرقویه علیا؛

ارتقاء سطح علمی آموزگاران از اهداف تشکیل گروه های آموزشی است

سرگروه های مقطع ابتدایی استان در شش پایه تحصیلی و دوره پیش دبستانی در کلاس های تخصصی با حضور آموزگاران منطقه جرقویه علیا شرکت کردند.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز همایش سرگروه های مقطع ابتدایی استان در شش پایه تحصیلی و دوره پیش دبستانی در جرقویه  علیا برگزار شد.

مسئول هماهنگ کننده این همایش با اشاره به اهداف تشکیل گروه های آموزشی در مناطق گفت: ارتقاء سطح علمی همکاران و رفع مشکلات موجود و پیش بینی چالش های احتمالی در طول سال تحصیلی و همکاری با مدرسه یکی از اهداف مهم همایش های مذکور است.

رضا منصوری اظهار کرد: هماهنگی در تدریس همکاران، فعال کردن گروه های آموزشی مدارس و شرکت در جلسات تخصصی و هدایت علمی و عملی جهت نیل به اهداف آموزشی سه هدف مهمی است که باید همه مدارس و در راس آن آموزش و پرورش به آن رسیدگی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در همین زمینه با دعوت از سرگروه های استان در شش پایه تحصیلی ابتدایی و شرکت در جلسات تخصصی با حضور آموزگاران، امیدواریم تا به اهداف آموزشی خود برسیم.

مسئول مربوطه خاطرنشان کرد: این همایش به صورت تخصصی برگزار شد تا بتوان با شرکت همزمان و بیان اهداف، پله های ترقی در آموزش را طی کنیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.