سرویس: جهادومقاومت 17:00 - یکشنبه 12 دی 1395

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج):

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم اصفهان برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان گفت: یادواره شهدای مدافع حرم اصفهان چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی و مداحی سید رضا نریمانی با تجلیل از خانواده شهدای حرم در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز پیرامون یادواره شهدای مدافع حرم اصفهان اظهار کرد: با توجه به پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و آزادسازی شهر حلب و به منظور تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی و مهاجر در تیپ فاطمیون و زینبیون مراسم بزرگداشتی ترتیب داده‌ایم.

وی افزود: سخنران این یادواره حجت‌الاسلام صدیقی و سید رضا نریمانی نیز مداح این مراسم خواهد بود، این یادواره چهارشنبه  15 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در خیمه گلستان شهدا برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت حضور خانواده شهدا از دیگر شهرستان‌های استان فراهم شده است، یادآور شد: بهانه دیگر این بزرگداشت، نزدیک شدن به سالگرد شهادت شهید کاظمی به همراه 9 تن از شهدای عرفه است که در حادثه سقوط هواپیما در سال 1384 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فدا خاطر نشان کرد: پیکر شهید سید مهدی موسوی از تیپ فاطمیون نیز در این مراسم بدرقه می‌شود و صبح روز پنجشنبه تشییع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان بیش از 90 شهید مدافع حرم داشته است، تأکید کرد: عمده شهدا در دفاع مقدس و جبهه مقاومت از قشر پایین جامعه هستند و نیروهای مدافع حرم به دلیل جنگ در شرایط برون‌مرزی، از قابلیت‌ها و ویژگی‌های برتری برخوردارند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه در جنگ‌های نامنظم کسی که حمایت مردم را داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود، ادامه داد: دولت سوریه بازسازی و جمع‌آوری مواد منفجره از شهرهای آزادشده را توسط نیروهای داوطلب و ارتش آغاز کرده است و کسانی که تمایل به شرکت در این امر خیر دارند، می‌توانند به شماره‌حساب‌های سپاه و یا بسیج سازندگی کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

دستگاه‌های مختلفی چون بسیج، سپاه، بنیاد شهید، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری در این یادواره مشارکت کرده‌اند.

در این مراسم برنامه‌های جانبی چون روایت گری با حضور محمد احمدیان، پخش مستند و سرود هم در نظر گرفته شده است و قرار است فرزندان شهدای مدافع حرم با عکس پدرانشان وارد گلستان شهدا شده و با اهدای شاخه گلی بر مزار آن‌ها در مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.