سرویس: اقتصادی 10:35 - شنبه 11 دی 1395

محصولات تراریخته سلاح بدون صدای دشمن

محصولات تراریخته؛ تهدید یا فرصت؟

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژِی ایران: ترورهای بیوتروریسمی یکی از حربه‌های جدید دشمن بوده که مهم‌ترین هدف آن کاهش جمعیت کشور ایران از طریق نازائی است.

به گزارش اصفهان شرق، سلامتی یکی از نعمت‌های طبیعی خداوند و همچنین مهم‌ترین رکن زندگی بشر است. این رکن اساسی از شاخص‌های مهم در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود زیرا این سلامت انسان‌ها است که سلامت جامعه را تامین می‌کند.

محصولات تراریخته در حقیقت مواد غذایی هستند که از لحاظ ژنتیکی دستکاری شده اند و ژن جدید و مطلوبی را از سایر ارگانیسم ها دریافت کرده اند. این محصولات می توانند طیف وسیعی از مواد غذایی از انواع میوه ها و سبزیحات تا گوشت ها، حبوبات، غلات، لبنیات و … را شامل شوند.

 

درجه اهمیت این رکن مهم و اساسی به قدری بالا است که نظام صهیونیسم بعد از شکست‌های پی در پی در طرح‌ریزی نقشه‌های خاموش و بدون سلاح برای رسیدن به اهداف شوم خود آن را به عنوان حربه‌ای تازه و بکر در راستای ضربه زدن به کشورهای مخالف با عقایدشان به کار گرفته‌اند.

کشور ایران نیز از دیرباز تا کنون یکی از کشورهایی بوده که به دلیل مخالفت با سیاست ‌های پلید جهان غرب و رژیم صهیونیست به طور مستمر در کمین خطرهای جنگی و نرمی دشمنان قرار دارد .

ترور بیولوژیکی یکی دیگر از ابزارهای جنگ نرم است که رژیم پلید صهیونسیم به واسطه آن سلامت جوامع مخالف با عقایدشان را دستخوش تغییر می‌کنند. در واقع با این سلاح خاموش و ساکت جامعه مورد هدف رابیمار می‌کند که این بیماری با عواقب نافرجامی مانند افزایش بیماری‌های نامشخص و کاهش طول عمر انسان‌ها همراه بوده و نتیجه نهایی آن کاهش جمعیت جامعه مورد هدف است.

پروفسور علی کرمی بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژِی ایران در خصوص ترورهای بیوتکنولوژی می‌گوید: بیوتروریسم به معنای تروریسم زیستی است یعنی به جای اینکه با تفنگ، اسلحه و بمب، و روش‌های خشن از عوامل زیستی یا بیولوژیکی مانند ویروس‌ها و باکتری‌ها، آب، غذا و هرچیزی که بتواند وارد بدن انسان شود برای ترور استفاده می‌کنند.

وی معتقد است که دشمنان از طریق تغییر در ژن محصولات و جانوراران درحال ترورهای بیوتروریسمی هستند و در حال حاضر نیز روش‌هایی از قبیل حذف فیزیکی، بیمار کردن و تغییر عقاید را در دستور کار خود قرار داد‌ه‌اند.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران نازائی که از طریق محصولات غذایی و هورمونی به وجود آید را تروریسم خاموش تلقی و هدف اصلی بکارگیری این صلاح خاموش را کاهش جمعیت کشور ایران عنوان ‌می‌کند.

وی محصولات تراریخته را سلاح بدون صدای غرب و دشمنان اعلام کرده و در این باره می‌گوید: غذاهای تراریخته که بیش از یک سال است موضوع آن در کشور ایران پر سر و صدا شده نمونه بارز ترورهای بیوتکنولوژی است که رژیم صهیونیسم از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

پروفسور کرمی اصلاح سبک زندگی و رفتار را دو راه مقابله با ترور بیوتروریسم می‌داند و معتقد است که مردم باید محصولات ارگانیک مصرف کنند.وی در ابن‌باره می‌گوید: سبد غذایی مردم بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ قلم اصلی نیست و مردم باید این تعداد موارد اصلی را ارگانیک کنند.

بدون شک خانواده‌ای سالم جامعه‌ای سالم را می‌سازد و با توجه به خطر حساسی که در کمین نیروی‌های مبارز و همیشه در صحنه است بانوان باید به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم در تصمیم‌گیری زندگی از خرید و مصرف محصولات تراریخته خودداری و همچنین به جای استفاده از مواد شیمیایی از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاه کنند.

184844_394

انتهای پیام/ندای اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.