سرویس: اخبار شهرستان 16:40 - جمعه 10 دی 1395

امام جمعه ورزنه:

مسئولان به وعده خود در رها سازی آب برای کشاورزان عمل کنند

حجت الاسلام شامحمدی: حال حاضر بیش از 500 میلی متر بارندگی را در بالادست شاهد هستیم که این آب ها همه سرازیر می شوند به پشت سد زاینده رود و همانطور که مسئولان وعده داده اند جهت رهاسازی آب برای کشاورزان به وعده و تعهد خود عمل کنند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه ورزنه امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر اظهار کرد: علت پیداش فتنه از نگاه امیرالمومنین هوای نفس است که انسان ها به خاطر تبعیت از هواهای نفسانی فتنه انگیزی و احکامی را وارد جامعه می کنند که بدعت است.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: در فتنه با کتاب خدا و دستورات پیامبر مخالفت می شود، خداوند متعال مردم را به وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی دعوت، ولی فتنه گران به تفرقه دعوت می کند.

وی افزود: نهم دی ماه سال 88 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود که مردم در برابر فتنه گران به خوبی و با هدایت رهبری حماسه آفریدند.

خطیب جمعه ورزنه در ادامه تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه بر مفتوح بودن پرونده فتنه گران تأکید داشت که امروز بعضی ها صحبت از خارج شدن این فتنه گران از حصر می کنند ولی اگر این ها محاکمه شوند به واسطه جرم سنگینی که دارند حکم سنگینی خواهد داشت.

امام جمعه ورزنه به دیدار مسئولان، روحانیون و مردم شهر ورزنه و بخش بن رود با نماینده ولی فقیه در اصفهان اشاره کرد و افزود: در این دیدار امام جمعه اصفهان گفت در یک دیدار خصوصی با مقام معظم رهبری به ایشان گفتند که مردم اصفهان انتظار کمک از صندوق ذخیره ارزی جهت احیای زاینده رود را دارند و ایشان هم فرمودند اگر دولت تقاضای این مسئله را داشته باشد، موافقت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با در جریان قرار دادن استاندار نامه ای به دولت ارسال شده که از دولت می خواهیم این مسئله بسیار مهم و حیاتی برای استان اصفهان را به جد پیگیری نماید.

حجت الاسلام شامحمدی به جلسه ساماندهی و مدیریت تپه های ماسه ای در فرمانداری اشاره و اظهار کرد: مدیریت یکپارچه این منطقه گردشگری بسیار کار خوبی است، چرا که بعضی از گردشگر نماها با فکر این که این جا یک منطقه آزاد و حیات خلوتی برای کارهای غیر اخلاقی و شرعی است این صنعت بسیار مهم را به خطر انداخته اند.

وی خاطر نشان کرد: اخیراً بارش های خوبی صورت گرفته و در حال حاضر بیش از 500 میلی متر بارندگی را در بالادست شاهد هستیم که این آب ها همه سرازیر می شوند به پشت سد زاینده رود و همانطور که مسئولان وعده داده اند جهت رهاسازی آب برای کشاورزان به وعده و تعهد خود عمل کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.