سرویس: اخبار شهرستان 16:30 - جمعه 10 دی 1395

امام جمعه کفران:

بصیرت مردم مایه هوشیاری و تصمیم به هنگام در فتنه ۸۸ شد

حجت الاسلام شریفی بصیرت بالای ملت شریف ایران را مایه هوشیاری و تصمیم به هنگام در فتنه ۸۸ عنوان کرد و با بیان بخشی از دلایل فتنه به دلایل دشمنی امریکا و غربی ها با نظام اسلامی پرداخت.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کفران در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بصیرت مردم عامل شکست فتنه 88 بود و فتنه گران در سال ۸۸ شکست خوردند و سر جای خود نشستند.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: با وحدت، حرکت در مسیر ولایت و بصیرت می توان در مقابل بدعهدی و خصومت های غربی ها ایستاد و از حقوق ملت ایران دفاع کرد که این موضوع از وظایف اصلی مسئولین کشور است.

وی با گرامی داشت یاد دو شهید گلگون کفن کفران شهید اسماعیل سلطانی ۱۷ساله و شهید ابوالقاسم توسلی ۳۹ ساله که در اسفند 63 و ۶۵ به شهادت رسیدند روز بصیرت و میثاق با ولایت را به پیروان راستین ولایت تبریک گفت.

خطیب جمعه کفران در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت بالای ملت شریف ایران را مایه هوشیاری و تصمیم به هنگام در فتنه ۸۸ عنوان کرد و با بیان بخشی از دلایل فتنه به دلایل دشمنی امریکا و غربی ها با نظام اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به 9 دی که با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شناخته می‌شود، تأکید کرد: مردم با حضور گسترده خود حماسه دیگری را رقم زدند.

امام جمعه کفران تصریح کرد: از مهمترین آن ها می توان به اصل نظام اسلامی و تثبیت آن و همچنین موفقیت های روز افزون ملت شریف ایران در همه بخش های اقتصادی فرهنگی و نظامی اشاره کرد.

جمع سراسری حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت بعد از اقامه نماز جمعه کفران درب مسجد به طرف گلستان شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.