سرویس: اخبار شهرستان 17:15 - جمعه 10 دی 1395

امام جمعه موقت شهر اژیه:

عوامل فتنه هنوز در بین مردم و مسئولین کشور هستند

حجت الاسلام کریمیان گفت: سر دم داران فتنه هنوز در بین مردم هستند و ما اطلاعاتی داریم که در طراحی فتنه ای دیگر هستند، در این انتخابات ما باید به آن ها بفهمانیم انشا الله پشت سر رهبری جلو برویم و و فرامین این مرد بزرگ و با بصیرت کامل یک تو دهنی در دهان عوامل فتنه خواهیم زد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه موقت شهر اژیه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ۹دی که روز بصیرت و آگاهی نام گذاری شد، مردم ایران بصیرت خود را در این روز به خوبی  نشان دادند.

حجت الاسلام کریمیان ادامه داد: فتنه گران برحسب سوابق خود فتنه ای را طراحی کردند که موفق نشدند، زیرا رهبری ما بسیار قوی هستند و مردم بصیرت داشتند که بعد از آن روز منافقین رو سیاه و دستشان رو شد.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این چند مدت حرف از نفوذ و فتنه  88 بوده است، در مجلس و گوشه و کنار می شنویم که می گویند چقدر فتنه و فتنه می کنید، فتنه تمام شد مردم عزیز آگاه باشید که فتنه ای که آغاز شد شاخ و برگ گرفت و مردم در ۹ دی با بصیرت شاخ آن ها را شکستند.

امام جمعه موقت شهر اژیه تصریح کرد: فتنه هنوز وجود دارد، هنوز اهل فتنه توبه نکرده اند، این ها خیانت های بسیاری در حق ملت کردند، کشور های غربی به خیال خودشان فکر کردند که با فشار اقتصادی می توانند نظام جمهوری را نابود کنند.

حجت الاسلام کریمیان خاطر نشان کرد: دشمنان ما خواستند در بین مردم و مسئولین نفوذ کنند و فتنه را دوباره انجام دهند، فتنه ۸۸ هشت ماه طول کشید تا اینکه مردم در روز عاشورا به صحنه آمدند و شعار هیات من لذه له سر دادند.

وی ادامه داد: سردم داران فتنه هنوز در بین مردم هستند و ما اطلاعاتی داریم که در طراحی فتنه ای دیگر هستند و در این انتخابات ما باید به آن ها بفهمانیم انشا الله پشت سر رهبری جلو برویم و و فرامین این مرد بزرگ و با بصیرت کامل یک تو دهنی در دهان عوامل فتنه خواهیم زد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.