سرویس: اخبار شهرستان 17:03 - جمعه 10 دی 1395

امام جمعه کوهپایه:

بعضی از خواص کشور در فتنه ۸۸ مردود شدند

حجت الاسلام شاکری با تبیین بیانات حضرت امام خامنه ای در مورد فتنه گفت: انتظار ما از خواص این است که در شرایط فتنه برای روشنگری به میدان بیایند در حالی که بعضی از خواص در فتنه ۸۸ مردود شدند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کوهپایه در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به نامه امام علی(ع) خطاب به حاکم و مردم مصر اظهار کرد: امام در این نامه نوشتند ای مالک، خودت را به گونه ای قرار بده که مردم در اقصی نقاط مصر از لحظه لحظه عمرت الگو بگیرند و بهترین الگو برای همه ما پیامبر بزرگوار  است.

حجت الاسلام شاکری ادامه داد: رضاخان خائن تحت تأثیر افکار غرب گرایانه آتاتورک، چادر و حجاب را دشمن ترقی و پیشرفت کشور می دانست و تلاش کرد تا به تدریج حجاب و عفت مردم را کم رنگ کند تا اینکه قانون کشف حجاب را به تصویب رساند.

وی با اشاره به دیدگاه قرآنی استاد شهید مرتضی مطهری افزود: شهید مطهری، حجاب و چادر را بهترین عامل پایداری، سکون و آرامش خانواده و جامعه می داند.

خطیب جمعه کوهپیایه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید ستاری، شهدای حماسه هویزه و شهید محمد باقر النمر تصریح کرد: یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، تبیین و تشریح فتنه بزرگ سال 1388، افشای عوامل و علل آن و در یک کلام شناخت دوست و دشمن، یک وظیفه است.

حجت الاسلام شاکری با تبیین بیانات حضرت امام خامنه ای در مورد فتنه گفت: انتظار ما از خواص این است که در شرایط فتنه برای روشنگری به میدان بیایند در حالی که بعضی از خواص در فتنه 88 مردود شدند.

امام جمعه کوهپایه بیان داشت: و اما جهانیان بدانند ما تا آخرین قطره خون خویش، درکنار امام خود ایستاده ایم و هیچ گاه ایشان را تنها نخواهیم گذاشت.

وی در پایان به مناسبت 10دی سالروز ابلاغ نامه تاریخی حضرت امام (ره) به گورباچف نکاتی از این نامه مهم و تاریخی را تشریح کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.