اصفهان شرق

۹ دی طومار فتنه گران با روشنگری رهبر معظم انقلاب در هم پیچیده شد

کدخبر: 121991
1395/10/10 در ساعت 16:02

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه هرند در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: برای روشنگری و بصیرت افزایی جامعه وظیفه علما و بزرگان است که با تلاش بیشتر آگاهی مردم را بالا ببرند نه اینکه ساکت بمانند و بر ابهام مردم اضافه کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متأسفانه برخی تکلیف خود را در فتنه ۸۸ انجام ندادند، مردود شدند و جامعه را تا لب پرتگاه سقوط بردند که خوشبختانه با روشنگری رهبر معظم انقلاب در ۹ دی طومار فتنه گران در هم پیچیده شد.

وی افزود: دشمنان ما به خوبی می دانند تا زمانی که روحیه استکبار ستیزی جوانان ما در کشور وجود دارد نمی توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و به همین خاطر تمام توان خود را برای کاهش این روحیه در آحاد جامعه به کار می گیرند.

خطیب جمعه کفران تصریح کرد: جوانان ما باید از تمامی حرکات دشمنان و بیگانگان آشنا باشند و تنها در این صورت است که کشور در برابر خطرات بیمه خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آزاد سازی حلب خاطر نشان کرد: از دست رفتن حلب برای داعش و پدید آورندگان داعش خواب آن ها که تجزیه کشور سوریه و عراق و پس از آن ایران بود را از تعبیر خارج کرد و به جهانیان ثابت شد تفکر مقاومت بر سازش کاری با استعمار گران غلبه یافته است.

امام جمعه هرند گفت: امیدواریم کشور سوریه و عراق هم به زودی مانند ایران روی آرامش را ببیند.

انتهای پیام/