سرویس: اخبار شهرستان 21:00 - چهارشنبه 08 دی 1395

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

حماسه ۹ دی همچون خون در شریان‌ های حیاتی جامعه جریان پیدا کرد

سیستانی گفت: حماسه ۹ دی مربوط به یک تاریخ و زمان نیست و باید همچون خون در شریان و رگ‌ های حیاتی جامعه جریان پیدا کند و با روشنگری و بصیرت افزایی ادامه داشته باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: جنس مردم این سرزمین هم از جنس غیرت و مردانگی است و مردم ولایت مدار شهید پرور و بسیجیان شهر و روستای تحت پوشش حوزه بسیج امام حسین(ع) جهت سربلندی و اقتدار این نظام تا آخرین نفس و قطره خون خود پا به پای رهبر ایستاده ایم.

سیستانی ادامه داد: حضور مقتدرانه خود را در همه صحنه ها این انقلاب اعلام می داریم و کسانی که می خواهند با هدف شوم خود حماسه  9دی را که به فرموده حضرت آقا در تاریخ انقلاب ثبت شد شرکت کم رنگ و یا به فراموش سپرده شود.

وی افزود: حماسه ۹ دی مربوط به یک تاریخ و زمان نیست و باید همچون خون در شریان و رگ‌ های حیاتی جامعه جریان پیدا کند و با روشنگری و بصیرت افزایی ادامه داشته باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با اشاره به دستاوردهای حماسه 9 دی تصریح کرد: مردم با حضور خود جوش و با شکوه خود از یک طرف پیوند وفاداری خودشان را نسبت به اصل ولایت مطلقه فقیه اعلام کردند و از طرفی با بصیرتی که به خرج دادند دشمنان خارجی را سر جای خود نشاندند.

سیستانی با اشاره به ضرورت تبیین حماسه ۹ دی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی یادآور شد: باید سطح آمادگی و آگاهی مردم را در مورد حوادث سال 88 و حماسه پر شور نهم دی ماه بالا ببریم و در این راه کوتاهی نکنیم.

وی بیان داشت: بار دیگر با حضور خود تجدید میثاق با شهدا، امام و رهبرمان می بندیم و مشت محکمی بر دهان عوامل فتنه و کسانی که از آن ها پشتیبانی کردند می زنیم.

فرمانده حوزه امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: امسال نیز پر شورتر و آگاهانه و با بصیرت تر از همیشه سال روز حماسه 9دی را پاس می داریم و لحظه ای غافل نمی شویم و نمی گذاریم این روحیه انقلابی گری از مردم ما سلب شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.