سرویس: اجتماعی 16:10 - جمعه 10 دی 1395

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد

بیش از 2000 مددجوی کمیته امداد تسهیلات خوداشتغالی دریافت کردند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 2 هزار و 345 مددجوی تحت پوشش کمیته‎امداد، حدود 30 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی دریافت کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، حسن ملکوتی خواه از اعطای تسهیلات خود‌اشتغالی به منظور خودکفایی افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۳۴۵ مددجوی تحت پوشش  کمیته امداد، حدود ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۷۰ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات، زنان سرپرست خانوار هستند، افزود: این تسهیلات از محل صندوق اشتغال کمیته امداد و اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی با کارمزد ۴ درصد، در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد استان اصفهان با اشاره به هدفمند بودن پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اضافه کرد: تسهیلات به منظور فعالیت در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی و فعالیت‌های صنفی و صنعتی پرداخت شده است.

ملکوتی خواه در پایان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۶۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان با دریافت تسهیلات خوداشتغالی به خودکفایی رسیده و از تحت حمایت این نهاد خارج شدند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.