سرویس: اخبار شهرستان 13:47 - پنجشنبه 09 دی 1395

اعلام حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب

امت حزب‌الله شرق اصفهان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرد

جمعی از انقلابیون و امت حزب‌الله شرق شهرستان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش اصفهان شرق، پس از گروه‌های مردمی در سطح استان اصفهان و شهرستان اصفهان، جمعی از انقلابیون و امت حزب‌الله شرق شهرستان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه تأکید شده است: با سپاس به درگاه خداوند متعال به خاطر عنایات ویژه‌اش بر مردم انقلابی ایران و نعمت جمهوری اسلامی، این که در یکی از حساس‌ترین برهه‌ تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن با همه امکانات و توان خویش به جنگ با موجودیت انقلاب و ارزش‌های آن برخاسته است؛ ضرورت اتحاد و همدلی وفادار به انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

انقلابیون و امت حزب‌الله شرق شهرستان اصفهان در ادامه می‌افزایند: ما نیروهای ولایی و انقلابی شرق شهرستان اصفهان که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضور و وفاداری خود را در تمام صحنه‌ها از جمله انتخابات، راهپیمایی‌ها و… به رخ دشمنان نشان داده‌ایم، از تشکل خودجوش و مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام حمایت می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه نیز آمده است: همچنین آمادگی خود را برای پیوستن به این حرکت عظیم جهادی برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) با وحدت همه دلسوزان انقلاب زیر ولایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای اعلام می‌کنیم و امیدواریم با این ابتکار خداپسندانه به دور از تفرقه و با وحدت و همدلی شاهد انسجام همه وفاداران به انقلاب حول محور ولایت برای حل معضلات کشور باشیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.