اصفهان شرق

اکران‌های عمومی جشنواره فیلم عمار در اصفهان آغاز می‌شود

کدخبر: 121885
1395/10/09 در ساعت 11:35

به گزارش اصفهان شرق، معین مومنیان درباره آغاز اکران فیلم‌های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار داشت: اکران‌های مردمی شروع شده است ولی زمان افتتاحیه رسمی اکران عمومی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اصفهان همزمان با ایام قیام حماسی مردم در نهم دی ماه، روز “بصیرت و میثاق امت با ولایت” است.

وی پیرامون افتتاحیه اکران‌های عمومی افزود: دبیرخانه هفتمین جشنواره عمار اکران رسمی و افتتاحیه خود در اصفهان را به یکی از پایگاه‌های فعال اکران‌کننده در یکی از مساجد سطح شهر سپرده است تا در روز جمعه به مناسبت نهم دی ماه اکران عمومی داشته باشند.

دبیر هفتمین جشنواره عمار در اصفهان ضمن اکران مستند “پسرم” در روز افتتاحیه گفت: پایگاه بسیج مسجد ابالفضل (ع) خیابان شیخ طوسی و پایگاه فرهنگی محبان المهدی برای برنامه افتتاحیه ویژه برنامه‌ای به مناسبت بزرگداشت نهم دی ماه نیز در نظر گرفته‌اند، که دعوت از خانواده شهدای مدافعان حرم و سخنرانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج احمد اسماعیلی پیرامون انقلاب اسلامی و حماسه نهم دی از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی پیرامون موضوع فیلم پسرم افزود: «پسرم» روایتی از زندگی مجاهد افغانی شهید محمدرضا خاوری فرمانده ارشد تیپ فاطمیون است، که نبرد خود را از افغانستان شروع کرد و در سوریه به شهادت رسید، از نکات قابل توجه این مستند پخش قسمتی از رشادت‌های تیپ فاطمیون در سوریه است.

مومنیان در پایان گفت: ما در تلاشیم تا فیلم‌های جشنواره در همه سطح استان توزیع شود و فیلم‌ها به بهترین نحو در اختیار اکران‌کنندگان قرار بگیرد تا همه بتوانند از این فیلم‌ها بهره ببرند.

انتهای پیام/تسنیم