سرویس: غیر تولیدی 18:00 - چهارشنبه 08 دی 1395

مرحله نیمه نهایی جام حذفی

سپاهان – نفت تهران؛ مچ‌اندازی ویسی و دایی در نقش‌جهان

تیم فوتبال سپاهان برای فینالیست شدن باید از سد علی دایی و شاگردانش در تیم نفت تهران عبور کند.

به گزارش اصفهان شرق، مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، روزهای جمعه و شنبه پیگیری می‌شود که هر دو نماینده فوتبال اصفهان با استفاده از امتیاز میزبانی، از حریفان پذیرایی می‌کنند.

پس از دیدار مهم تیم‌های سپاهان و استقلال که موجب شد ورزشگاه نقش‌جهان حضور پرشور هواداران فوتبال‌دوست را تجربه کند، این بار نوبت به دیدار دیگری رسیده که اهمیت بالایی به نسبت مصاف با آبی‌های تهرانی دارد.

برنده این مسابقه فینالیست جام حذفی خواهد بود و شانس 50 درصدی برای کسب جام قهرمانی خواهد داشت.

تیم سپاهان تاکنون چهار بار در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است و برای تصاحب جام پنجم، باید از سد تیم نفت تهران عبور کند، اتفاقی که ساده به نظر نمی‌رسد اما تیمی که به دنبال کسب جام است، چاره‌ای به جز بردن ندارد.

تیم نفت تهران در لیگ برتر به نسبت سپاهان بهتر نتیجه گرفته است و یکی از تیم‌های بالانشین محسوب می‌شود اما سپاهان با توجه به فراز و فرودهای زیاد، عملکرد قابل قبولی در نیم فصل نخست نداشته است، با این حال حساب جام حذفی با لیگ تفاوت دارد.

دیدار دو تیم سپاهان و نفت تهران را می‌توان مصاف مربیانی از نسل جدید فوتبال ایران دانست، جایی که عبدالله ویسی و علی دایی برای کسب پیروزی، تیم‌هایشان را راهی میدان می‌کنند.

البته دو مربی در دوران بازیگری شرایط متفاوتی داشته‌اند؛ دایی سرشناس‌ترین فوتبالیست ایرانی به شمار می‌آید که افتخارات زیادی را کسب کرده است اما ویسی بازیکن متوسطی بود که در تیم ملی به جایگاه مشخصی دست پیدا نکرد.

با این وجود در عرصه مربیگری، ویسی با کسب قهرمانی در لیگ برتر با تیم استقلال خوزستان، توانست از دایی پیشی بگیرد.

با توجه به صعود ذوب‌آهن به مرحله نیمه نهایی، در صورتی که دو نماینده اصفهان با غلبه بر حریفان فینالیست شوند، دو تیم همشهری فینال را برگزار می‌کنند که در این حالت حفظ جام قهرمانی در اصفهان قطعی است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.