سرویس: اقتصادی 12:45 - چهارشنبه 08 دی 1395

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس:

مشکل کم آبی اصفهان به درستی برای مسؤولان تبیین شود

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: محوری‌ترین موضوع جلسه نمایندگان اصفهان و چهار محال و بختیاری در کمیسیون برنامه و بودجه موضوع آب بود که باید موضوع کمبود آب شرب اصفهان برای مسؤولان به درستی تبیین شود.

به گزارش اصفهان شرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهارداشت: امروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان‌های چهار محال و بختیاری و اصفهان در کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه برطرف شدن مشکل آب شرب دو استان به عنوان مهم‌ترین و شاخص‌ترین مسأله مطرح شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 14 و نیم متر مکعب آب شرب در اوج مصرف آب برای شهرستان اصفهان نیاز است، گفت: بر اساس نظرات نمایندگان استان چهار محال و بختیاری بیش از نیمی از جمعیت این استان در اصفهان زندگی می‌کنند و باید آب شرب مورد نیاز آنان تأمین شود.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: آب از مباحث مهم مطرح شده بود و از کمیسیون برنامه و بودجه خواسته شد تا در این زمینه با تبیین یک راهبرد ملی به رفع مشکل آب اصفهان کمک کند.

وی در ادامه بیان داشت: محوری‌ترین موضوع جلسه نمایندگان اصفهان و چهار محال و بختیاری در کمیسیون برنامه و بودجه موضوع آب بود که باید موضوع کمبود آب شرب اصفهان برای مسؤولان به درستی تبیین شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در این جلسه پیشنهاد شد تا طرحی مانند احیای دریاچه ارومیه با کمک مجلس بر اساس مقتضیات و شرایط زاینده‌رود برای احیای این رودخانه پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.