سرویس: اخبار شهرستان 00:36 - چهارشنبه 08 دی 1395

دهیار دهستان شاهتور:

فتنه ۸۸ با تدابیر رهبری و حماسه ماندگار ۹ دی خنثی شد

قدرتی گفت: فتنه 88 با تدابیر هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور به موقع مردم ایران و با خالق حماسه ای دیگر به نام حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی خنثی و باعث شد مردم ایران یوم الله بزرگی را جشن بگیرند.

دهیار دهستان شاهتور در گفتگو با اصفهان شرق اظهار کرد: نهم دی ماه یکی از روزهای به یاد ماندنی و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مصطفی قدرتی ادامه داد: فتنه سال 88 آزمونی بزرگ برای مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در کنار فواید و آثار مثبتی که به دنبال داشت، تبعات و پیامدهای منفی هم بر جای گذاشت، باید آگاه بود که دشمن از اولین روز پیروزی انقلاب تا روزی که ما برحق هستیم برای ضربه زدن به ارکان نظام انقلاب و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند.

وی افزود: ورود آشکار دیپلمات های انگلیسی در میان آشوب گران و نفوذ برخی از رابطین امنیتی سفارت خانه های اروپایی در ستاد کاندیداهای خاص تنها نمونه ای از تلاش های سرویس های امنیتی بیگانه در جهت اهداف شوم امنیتی خود در پوشش فریبنده کنوانسیون های بین المللی و مأموریت های عادی دیپلماتیک است.

دهیار دهستان شاهتور با بیان اینکه فتنه 88 هزینه های زیادی را به نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد گفت: فتنه 88 یک حادثه تلخ و ناگواری بود که ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرد و  برای لطمه زدن به ارکان نظام جمهوری اسلامی و اتحاد ملت ایران طراحی شده بود.

قدرتی به مشکلات ایجاد شده در رابطه با شکاف اجتماعی و نقش فتنه در ناامن کردن کشور اشاره و تصریح کرد: ایجاد شکاف در اتحاد و همبستگی ملی، تبدیل پیروزی به شکست، تخریب چهره، نهادها، شخصیت‌ها و مراکز قانونی نظام، حرمت‌شکنی و هجمه به ارزش‌ها و امیدوار شدن دشمنان نظام به برخی جریانات داخلی از جمله این موارد است.

وی در ادامه بیان داشت: افزایش امید دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و براندازی در ایران، خسارات های اقتصادی و افزایش فشارها و تشدید تحریم‌ها، تغییر رفتار و ادبیات امریکا و غرب در قبال ایران، باج‌خواهی در پرونده هسته‌ای ایران، افزایش امید دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و براندازی در ایران، ایجاد نگرانی در حامیان انقلاب اسلامی و نظام خساراتی است که باید به آن توجه داشت.

دهیار دهستان شاهتور با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه عمر با برکت خود با مشکلات و موانع بسیاری روبرو شده؛ خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و رهبری فرزانه و مردم بصیر، همه مشکلات و موانع یا به فرصت تبدیل شده و یا به نحوی از آن عبور کرده ایم.

قدرتی افزود: فتنه 88 با تدابیر هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور به موقع مردم ایران و با خالق حماسه ای دیگر به نام حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی خنثی و باعث شد مردم ایران یوم الله بزرگی را جشن بگیرند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه بصیرت و حضور آگاهانه مردم در نهم دی ماه انقلاب دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، تصریح کرد: مردم ایران در آن روز به طور قاطع اعلام کردند که درخت تناور انقلاب اسلامی همچنان استوار باقی خواهد ماند و تا آخر پای آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.