اصفهان شرق

خلق حماسه ۹ دی برگرفته از بصیرت و معرفت مردمی بود

کدخبر: 121785
1395/10/08 در ساعت 00:40

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، با تبریک سال روز حضور با بصیرت مردم مؤمن و انقلابی ایران در حماسه 9 دی ماه اظهار کرد: حضور مردمی مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در خلق حماسه ۹ دی برگرفته از بصیرت و معرفت مردمی، دینی و سیاسی بود که توانست نقشه های شوم دشمن را نقش برآب کند.

سرهنگ حسن عجمی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر آن ها بایستد در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

وی افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و قلب امام‌ زمان(عج) و نائب بر حقش آیت الله العظمی الامام خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در توصیف 9 دی تصریح کرد: می توان گفت نهم دی ماه، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

سرهنگ عجمی ادامه داد: روز نهم دی ماه در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی با اشاره به وظایف مردم بعد از حماسه بزرگ 9 دی ماه 88 تأکید کرد: اینک با همه این تجربیات به دست آمده و هشدارهای متعدد امید قافله صبر و بصیرت مقام عظمای ولایت وظیفه ماست نسبت به عزم نمودن جزم و به هر طریقه ممکن با دشمن قسم خورده نظام که به هر طریقی درصدد ضربه زدن هستند مقابله کنیم و با این کار به فرموده ارزشمند رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد کبیر جامه عمل بپوشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) خاطر نشان کرد: روز نهم دی ماه روزی است که با اراده و مجاهدت مردم در میان روزهای دیگر متمایز شده است و رمز موفقیت ما بصیرت، وحدت و انسجام است که باید با عمل به آن بتوانیم همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان بایستیم.

سرهنگ عجمی حماسه 9 دی را در دهه های اخیر بی نظیر دانست و تصریح کرد: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در راهپیمایی یوم الله 9 دی در اعتراض به هتک حرمت عاشورا و مقدسات مردم از سوی اراذل و اوباش تحریک شده توسط جریان فتنه، بصیرت، وقت شناسی و دشمن شناسی ملت ایران را به خوبی به نمایش گذاشت.

وی در پایان بیان داشت: اینجانب بر خود وظیفه می دانم سال روز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دفن فتنه ۸۸ توسط مردم ولایت مدار را خدمت همه مردم عزیز ایران تبریک عرض کنم.

انتهای پیام/