سرویس: اخبار شهرستان 00:40 - چهارشنبه 08 دی 1395

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

خلق حماسه ۹ دی برگرفته از بصیرت و معرفت مردمی بود

سرهنگ حسن عجمی گفت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، با تبریک سال روز حضور با بصیرت مردم مؤمن و انقلابی ایران در حماسه 9 دی ماه اظهار کرد: حضور مردمی مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در خلق حماسه ۹ دی برگرفته از بصیرت و معرفت مردمی، دینی و سیاسی بود که توانست نقشه های شوم دشمن را نقش برآب کند.

سرهنگ حسن عجمی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر آن ها بایستد در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

وی افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و قلب امام‌ زمان(عج) و نائب بر حقش آیت الله العظمی الامام خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در توصیف 9 دی تصریح کرد: می توان گفت نهم دی ماه، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

سرهنگ عجمی ادامه داد: روز نهم دی ماه در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی با اشاره به وظایف مردم بعد از حماسه بزرگ 9 دی ماه 88 تأکید کرد: اینک با همه این تجربیات به دست آمده و هشدارهای متعدد امید قافله صبر و بصیرت مقام عظمای ولایت وظیفه ماست نسبت به عزم نمودن جزم و به هر طریقه ممکن با دشمن قسم خورده نظام که به هر طریقی درصدد ضربه زدن هستند مقابله کنیم و با این کار به فرموده ارزشمند رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد کبیر جامه عمل بپوشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) خاطر نشان کرد: روز نهم دی ماه روزی است که با اراده و مجاهدت مردم در میان روزهای دیگر متمایز شده است و رمز موفقیت ما بصیرت، وحدت و انسجام است که باید با عمل به آن بتوانیم همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان بایستیم.

سرهنگ عجمی حماسه 9 دی را در دهه های اخیر بی نظیر دانست و تصریح کرد: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در راهپیمایی یوم الله 9 دی در اعتراض به هتک حرمت عاشورا و مقدسات مردم از سوی اراذل و اوباش تحریک شده توسط جریان فتنه، بصیرت، وقت شناسی و دشمن شناسی ملت ایران را به خوبی به نمایش گذاشت.

وی در پایان بیان داشت: اینجانب بر خود وظیفه می دانم سال روز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دفن فتنه ۸۸ توسط مردم ولایت مدار را خدمت همه مردم عزیز ایران تبریک عرض کنم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.