سرویس: سیاسی 09:23 - چهارشنبه 08 دی 1395

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع):

تحریم های سنگین سال‌های گذشته نتیجه فتنه 88 است/ پس از برجام 800 تحریم جدید علیه ایران تصویب شده

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: وقتی دشمنان احساس کردند در ایران پیاده‌نظام دارند، به سمت افزایش تحریم‌ها و فشار به ملت ایران رفتند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در همایش بصیرتی 9 دی با بیان اینکه بنابر فرمایش امیرالمؤمنین(ع) اتفاقات تاریخ تکرار می‌شود، اظهار کرد: بیش از نیمی از آیات قرآن قصه گذشتگان است؛ اگر به قصه گذشتگان خود نگاه نکنیم، به سرنوشت آن‌ها دچار می‌شویم.

وی افزود: حادثه 9 دی یک خروش از دل انسان‌های مؤمن و ولایتمدار بود که بدون هیچ تبلیغی به میدان آمدند، زیرا مشاهده کردند دشمنان از بیرون و پیاده‌نظام آن‌ها از داخل به فکر نابودی نظام و کشور خود بودند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه بسیاری از کسانی که به سایر کاندیداها رأی دادند در حماسه 9 دی شرکت کردند، تصریح کرد: حادثه‌های روز عاشورا در تهران دل تمام دلسوزان در تمام ایران را به درد آورد؛ این فتنه‌گران در روز عاشورا به هر نمادی که به عاشورا منصوب بود حمله کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که داعش امروز انجام می‌دهد، فتنه گران در عاشورای 88 انجام دادند، عنوان کرد: این افراد در روز عاشورا به بسیاری از نمازگزاران با سنگ و آجر حمله کردند؛ این‌ها اگر در روز عاشورا حضور داشتند بدتر از این بودند.

طیبی‌فر با بیان اینکه برخی فتنه 88 را به مناظرات نسبت می‌دهند، تصریح کرد: ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در اعترافات خود کلمه تقلب را رمز عملیات معرفی کرد.

وی با بیان اینکه طراحی این فتنه مربوط به قبل از انتخابات بود، اظهار کرد: فرح کریمی یک سال پیش از انتخابات در آمستردام یک دوره به اصطلاح خبرنگاری برگزار کرد؛ اما در واقع براندازی نظام را به عده‌ای آموزش دادند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرودین ماه 88 نسبت به صحبت‌های برخی که ادعای تقلب در انتخابات کردند، واکنش شدید نشان دادند.

وی انقلاب اسلامی را یک ولوله سیاسی و فرهنگی در دنیا دانست و تصریح کرد: این انقلاب به یک میلیارد و نیم مسلمان جان داد و آن‌ها را به حرکت وا داشت؛ این‌ها برای گردن‌کشان سخت است.

طیبی‌فر با بیان اینکه دشمنان هیچ وقت با انقلاب ما کنار نمی‌آیند، گفت: نمونه این دشمنی‌ها برجام و بدعهدی‌های آمریکا در آن است؛ پس از برجام بیش از 800 تحریم جدید علیه ایران تصویب شده که این‌ها نشانه خیانت این دشمنان است و نشان می‌دهد که نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا و دشمنان خارجی پول بدهند و برنامه‌ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، طبیعی است؛ درد آن جایی است که برخی از کسانی که نان جمهوری اسلامی را خوردند و مدت‌ها در نظام مسؤول بودند، خیانت کردند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز ما است، عنوان کرد: امروز برخی از لیدرهای این فتنه که نامه می‌نوشتند و در فتنه حضور داشتند، مسؤولیت گرفتند؛ مگر می‌شود که فتنه‌گر را در مجلس و وزارتخانه‌ها به کار گرفت؟

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر کسی از فتنه‌گران توبه کردند، بپذیرید، اما به آن‌ها پست و مسؤولیت ندهید.

طیبی‌فر فتنه 88 را یکی از الطاف خفیه اسلام دانست و تأکید کرد: در این فتنه دشمن‌شناسی مردم بالا رفت، برخی ارزش‌های اسلامی که در گذشته لگدمال شده بود، دوباره زنده شد و انسجام ملی ما بالا رفت، چهره‌های جدید وارد نظام شدند و انقلاب از چهره‌های فرسوده پاک‌سازی شد.

وی با اشاره به اجرای 55 بند از بندهای انقلاب مخملی در فتنه سال 88 در ایران، عنوان کرد: حزب مشارکت 11 ماه قبل از انتخابات در جلسه‌ای بحث بومی‌سازی را مطرح کرد و این نشانه خیانت این حزب است.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه تحریم‌های جدید و سنگین پس از فتنه این افراد در ایران علیه ملت وضع شد، گفت: وقتی دشمنان احساس کردند در ایران پیاده‌ نظام دارند به سمت افزایش تحریم‌ها و فشار به ملت ایران رفتند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.