سرویس: اخبار شهرستان 18:02 - سه شنبه 07 دی 1395

مسئول کانون شهید رجایی شهر حسن آباد:

9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

صادقی: 9 دی ماه و حماسه عظیم و فراموش نشدنی ملت ایران به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، حماسه ای که دست قدرت الهی به یاری ملت ایران آمد و بساط فتنه و فتنه گران را برچید.

مسئول کانون شهید رجایی شهر حسن آباد در گفتگو با اصفهان شرق در مورد حماسه ۹ دی اظهار کرد: باز هم در تاریخ کشورمان به روز ۹ دی ماه و حماسه عظیم و فراموش نشدنی ملت ایران به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت رسیدیم، حماسه ای که دست قدرت الهی به یاری ملت ایران آمد و بساط فتنه و فتنه گران را برچید.

حسین صادقی ادامه داد: فتنه ۸۸ هدفش برچیده کردن نظام ولایت در جامعه ایران اسلامی بود، وقتی حضرت امام خمینی(ره) می فرماید، ملت ایران در عصر حاضر بهتر از مردم حجاز در عهد رسول الله (ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند، در ۹ دی ماه این سخن به حقیقت پیوست.

وی افزود: اگر در حجاز مردم پیامبر را رها کردند و در کوفه به علی(ع) پشت کردند، اما در فتنه ۸۸، علی رقم لغزش خواص، مردم و عوام پشت ولی را خالی نکردند، و خداوند به وعده خویش جامعه عمل پوشاند که اگر خدا و دین او را یاری کنید شما را یاری خواهد کرد.

مسئول کانون شهید رجایی شهر حسن آباد تصریح کرد: آری تاریخ را می خوانیم تا عبرت بگیریم، سراسر زندگی ما عرصه امتحان و آزمایش است، روزی انتخابات و روزی راهپیمایی و روزی پایبندی به ارزش ها، اصلا اگر امتحان و آزمایش نباشد زندگی ما بی ارزش و بی معناست و در لحظه حساس نمی توانیم ایمان خود را محک بزنیم.

صادقی ادامه داد: پیامدهای زندگی ما عرصه محک خوردن ایمان ماست، و باز هم تاریخ تکرار خواهد شد، اما نکند جهالت و تعصب ما نسبت به گروه یا حزب خاصی ما را از مسیر ولایت خارج کند، و فتنه گران در سال ۸۸ به علت انحراف از مسیر ولایت از دایره نظام خارج شدند.

وی با بیان اینکه تأکید رهبر بزرگوار انقلاب در این دو سال اخیر بر روی مقوله انقلاب و انقلابی گری به خاطر همین لغزشهاست؛ خاطر نشان کرد: چه بسا کسانی در اول انقلاب زحمات زیادی کشیدند اما در مسیر از قطار انقلاب پیاده شدند و از نفس افتادند، در زمانی که دشمن به دنبال یأس و نا امیدی در دل مردم و ترس در بین مسئولین هست، داشتن روحیه انقلابی گری و صبر و بصیرت چراغ راه ماست و دشمن به دنبال از بین بردن همین روحیه است.

مسئول کانون شهید رجایی شهر حسن آباد گفت: ۹ دی ماه دست یاری خداوند بر ملت ایران بود، اما تا زمانی این یاری ادامه دارد که ما در مسیر بمانیم، روزی مردم با پیامبر بیعت کردند، اما علی(ع) را تنها گذاشتند، پشت امام حسن(ع) را خالی کردند و مقابل امام حسین(ع) ایستادند.

صادقی افزود: ۹ دی ماه دست بیعت مجدد مردم با ولی امر زمان بود، اما دشمن با نفوذ و فتنه مجدد به دنبال از بین بردن این بیعت است، لذا خداوند هیچ تضمینی در برابر لغزش ما نکرده است، مواظب باشیم عاشوراها در پیش است و فریاد مظلومیت و استغاثه مهدی به گوش می رسد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.