اصفهان شرق

حماسه 9 دی روز تجلی اقتدار ملی و سیاسی مردم ایران است

کدخبر: 121744
1395/10/07 در ساعت 17:30

بخشدار جرقویه علیا در آستانه 9 دی ماه در گفتگو با  اصفهان شرق، به دستاوردها و پیام های این حماسه بزرگ اشاره و اظهار کرد: دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد حواث سال 88 یک فتنه و توطئه علیه نظام و با طراحی استکبار جهانی صورت گرفت و دشمن به خوبی فهمیده بود که مؤلفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی باورها، ارزش ها، ولایت مداری، انسجام و ایمان و اعتقادات مردم است که از بین بردن این موارد فقط در قالب جنگ نرم فرهنگی و کودتای مخملین امکان پذیر است.

بهزاد فر در ادامه افزود: مدل استفاده شده برای طرح ریزی این حوادث در بستر انتخابات انقلاب های رنگی است که این انقلاب ها و کودتاها بستر وقوع آن، انتخابات است و کودتای مخملین روشی است که غرب در کشورهای هدف جریان غرب گرا را از طریق انتخابات در حالی که امکان رأی آوردن ندارد و با بر هم زدن و فریب حاکمیت، جریان غرب گرا را به قدرت می رساند.

وی تصریح کرد: 9 دی در واقع نمایشگاهی از غیرت مردم مؤمن، تکلیف مدار و متدین ایران اسلامی برای یاری جبهه حق در برابر باطل و تجلی اقتدار ملی و سیاسی تمامی مردم ایران بود که دستاوردها و آثار داخلی و خارجی بی شماری برای کشورمان داشت.

بخشدار جرقویه علیا گفت: افزایش جایگاه مردمی و اقتدار و استحکام نظام، تقویت در برابر جنگ نرم و فتنه های پیچیده، رفراندم ملی در دفاع از نظام و رهبری، غربالگری انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین از دستاوردهای داخلی این حماسه بود.

بهزاد فر ادامه داد: تحرک بخشی به بیداری اسلامی در منطقه، حمایت ملی از حکومت های مردمی و حفظ استقلال سیاسی، شکست تئوری های غربی در کپی برداری از انقلاب های مخملی، آشکار شدن نقش رسانه ها ی غربی با ایجاد شبکه های اجتماعی در کمک به فتنه گران از دستاوردهای خارجی حماسه 9 دی است.

وی در ادامه با اشاره به نقش رهبری در حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: بدون شک اقتدار نظام اسلامی در برخورد با فتنه و توان مدیریتی و هدایتی امام خامنه ای در کنار حضور میلیونی مردم مؤمن و مسلمان و با بصیرت ایران در تظاهرات 9 دی در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود.

بخشدار جرقویه علیا افزود: انقلاب اسلامی ایران در سال 88 با فتنه ای امریکایی  صهیونیستی مواجه شد، فتنه ای که هدفش گمراه کردن مردم و قرار دادن آن ها در برابر نظام اسلامی بود و مردم با خلق حماسه 9 دی در سال 88 آتش این فتنه را خاموش کردند و این حضور خود جوش مردمی در صحنه به جزء با عنایات الهی ممکن نبود.

بهزاد فر تصریح کرد: وظیفه همه ماست تا به صورت مستمر بصیرت عمومی جامعه را بالا ببریم و با درس و عبرت گرفتن از حوادث گذشته که با بازخوانی فتنه 88 و کالبد شکافی آن می توان این کار را انجام داد و جوانان کشور را نسبت به مسائل انقلاب و توطئه ها و فتنه ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا کرد.

وی در پایان گفت: حماسه 9 دی برای مردم درس ها و پیام های مهمی داشت که از جمله آن می توان به نمایش عظمت و شکوه ملت ایران با مختصاتی چون عمل بر مبنای تکلیف دینی، داشتن بصیرت سیاسی و هوشمندی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان و افزایش روحیه استکبار ستیزی، نمایش عشق به ولایت، روحیه ولایت مداری و تجدید پیمان با مقام عظمی ولایت اشاره کرد.

انتهای پیام/