سرویس: فرهنگی 16:00 - سه شنبه 07 دی 1395

بیانیه حوزه‌ علمیه خواهران اصفهان

۹ دی روز پیشی گرفتن امت با بصیرت از خواص بی بصیرت بود

۹ دی ۱۳۸۸روز تجدید میثاق امام و امت است. روزی که ایمان در مقابل مصلحت اندیشی های سیاسی، رژه با صلابتی را به نمایش گذاشت. روز پیشی گرفتن امت با بصیرت از خواص بی بصیرت است.

به گزارش اصفهان شرق، مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن ۹دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است: ۹دی سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی):

نهم دى را همین جوان ها، همین نسل سوّم انقلاب به راه انداختند؛ آن حادثه ى عظیم را به وجود آوردند؛ آن سیلى محکم را به صورت کسانى نواختند که سعیشان این بود که مسیر حرکت اسلامى را با ایجاد فتنه منحرف کنند؛ این کار را چه کسى کرد؟ جوان ها کردند، نسل سوّم انقلاب کردند.

9 دی ۱۳۸۸روز تجدید میثاق امام و امت است. روزی که ایمان در مقابل مصلحت اندیشی های سیاسی، رژه با صلابتی را به نمایش گذاشت. روز پیشی گرفتن امت با بصیرت از خواص بی بصیرت است.

۹دی اوج ولایتمداری و غیرتمندی ملت ایران بود و می توان گفت عشق ملت قهرمان ایران به امام راحل را ثابت کرد. ۹ دی سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی است. راهپیمایی ۹ دی بزرگ ترین و تاریخی ترین راهپیمایی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که عشق ملت ایران به امام(ره)، رهبر و انقلاب اسلامی را برای همیشه تاریخ به جهانیان ثابت کرد.

آری نهم دی را می توان تجلی ایـمان انقلابی دانسـت و به ضـرب قاطع می توان ملت ایـران را مصداق این حدیث از پیشـوای مولای متقیان حضرت علی (ع) دانست که می فرماینـد:

الاْیْمانُ مَعْرِفَهٌ بِالْقَلْبِ، وَ اِقْرارٌ بِاللِّسانِ، وَ عَمَلٌ بِالاْرْکانِ

ایـمـان مـعـرفـت اسـت از روى دل ، اقـرار اسـت بـه زبـان و عمل است به ارکان (اعضا و جوارح)( نهج البلاغه ، ح ۲۱۸، ص ۱۱۸۶)

در شرایط حاضـر همه باید مطیـع و فرمانبـردار ولایت بـوده و دست به این ریسمان مستحکم الهی ببریم و دوشادوش یکدیگر در برابر یزیـدیان زمان، مستکبران و فـرعون‌های عصر مدرن بایستیم که پیروزی نهایی در افق پیش روی ما قرار دارد و درخشش آن، هر چشم حق طلبی را به خود خیره می‌کند.

مـدیریت حـوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حماسه بصیرت و ولایتمداری ملت بزرگ ایـران در ۹ دی سال ۸۸ ، مدیـران ؛ اساتید و طلاب مدارس علمیه را به حضـور در مراسـم های ایـن روز بـزرگ و برگـزاری هرچه با شکـوه تر این حماسـه عظیـم دعوت می نماید؛ امیـد است همه ما همـواره در راه اسلام، ولایت توأمان با بصیـرت گام بـرداریم تا إن شاء الله زمان ظهـور حضـرت مهدی صاحب الزمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) در رکاب ایشـان باشیم و مصداق مستشهدین بین یدیه بشویم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.