سرویس: اقتصادی » راه و شهرسازی 10:35 - سه شنبه 07 دی 1395

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان

شرق اصفهان با ابر پروژه پینارت متحول می‌شود

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان گفت: پروژه پینارت مطالبه 40 ساله مردم اصفهان است که با اجرای آن منطقه شرق شهر اصفهان متحول می شود.

به گزارش اصفهان شرق، مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان در نهمین دوره حضور مدیران مناطق در سامانه 137 و در قالب چهارمین برنامه نهضت پاسخگویی در مرکز ارتباطات مردمی 137 حضور یافت.
محمد هویدا در این مرکز با اشاره به اینکه پروژه پینارت، مطالبه 40 ساله مردم اصفهان است و از سوی شهردار اصفهان با عنوان ابر پروژه خوانده می‌شود، اظهار کرد: اعتبار برآورد شده برای اجرای این پروژه 200 میلیارد تومان است که در بودجه سال 94، مبلغ 6 میلیارد تومان برای آن تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه بخشی از اعتبار این پروژه از طریق تسهیلات بودجه توسط منطقه 4 شهرداری اصفهان تامین شده است، افزود: این پروژه کار عظیمی است که علاوه بر منطقه، کارکرد شهری دارد و به رینگ چهارم ترافیکی اصفهان متصل می‌شود.
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان، عرض این پروژه را 60 متر عنوان و تصریح کرد: میدان پینارت، 25 هزار مترمربع را دربرمی‌گیرد که تاکنون 90 درصد از آزادسازی آن انجام شده است؛ آزادسازی خیابان سلمان نیز به مقدار 80 درصد، خیابان ارغوانیه 40 درصد و خیابان روشن‌دشت 60 درصد انجام شده است.
هویدا با بیان اینکه خوشبختانه توانسته ایم در منطقه 4 شهرداری اصفهان درخواست‌های مردمی را از 100 درصد به 10 درصد برسانیم، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال 94، هر ماهه 10 هزار تن آسفالت برای معابر این منطقه مصرف کردیم؛ درحالیکه این عدد در کل سال 93، نزدیک به 10 هزار تن بوده است.
وی به پروژه مهم ساماندهی کوه نخودی در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه از سال گذشته آغاز شد و فاز نخست آن، در قالب 45 هکتار تا پایان امسال به پایان می‌رسد.
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان به تکمیل خیابان‌های سروستان و داروسازی در این منطقه اشاره کرد و افزود: خیابان بازارچه نیز درحال تکمیل است.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.