سرویس: سیاسی 15:05 - دوشنبه 06 دی 1395

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان

بزرگ‌ترین پایگاه تکفیری‌ها در سوریه شکست خورد/ صاحبان دلارهای نفتی عزادار شدند

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: به برکت فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت، هشت سال دفاع مقدس و شجاعت و درایت مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین پایگاه تکفیری‌ها و سلفی‌ها در سوریه شکست خورد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت سمیرم اظهار کرد: به برکت فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت، هشت سال دفاع مقدس و شجاعت و درایت مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین پایگاه تکفیری‌ها و سلفی‌ها در سوریه شکست خورد.

وی افزود: آزادسازی شهر حلب در سوریه فتح خرمشهری دوباره بود که دشمنانی که دلارهای نفتی خود را در حمایت از تکفیری‌ها و سلفی‌ها برای شکست سوریه هزینه می‌کردند، عزادار شدند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: دشمنان درصدد بودند قدرت انقلاب اسلامی را در چهارچوب مرزهای خود محصور کنند ولی پیروزی مدافعان حرم در سوریه نشان داد که نمی‌تواند جلو شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را در دنیا گرفت و تفکر انقلابی دیگر محصور به مرزهای ایران نیست.

وی به حماسه بزرگ نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: اقتدار ایران مدیون جانفشانی‌ها و حماسه آفرینی‌های ملت ولایتمدار این کشور اسلامی است که حماسه نهم دی ماه نمونه بارز آن است.

سردار فدا از بسیج به عنوان نیروی مقابله با موانع انقلاب یاد کرد و ابراز داشت : بسیج نیروی برخاسته از دل مردم و برای مردم است که استفاده از ظرفیت این نیروی مردمی توانسته بسیاری از موانع که دشمنان بر سر راه انقلاب انداخته‌اند را کنار بزنیم.

وی به نقش بسیج در خاموش کردن فتنه ۸۸ اشاره کرد و اظهار کرد: بسیج نیرویی آگاه و هوشیار در مقابله با جنگ نرم دشمن است که تاکنون در تأمین امنیت و آینده نظام نقش به سزایی داشته است.

 طی مراسمی با حضور سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان جواد فصیحی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم معرفی و از زحمات حسن عجمی تجلیل شد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.