سرویس: تولیدی 12:37 - دوشنبه 06 دی 1395

فرماندار شهرستان اصفهان:

حضور حماسی مردم در 9 دی ترفند دشمن را نقش برآب کرد/ بیگانگان همواره به فکر موج سواری در کشور هستند

کفیل گفت: حضور مردم همراه با ولایت پذیری و ولایت مداری نه تنها نظام را بیمه و حفظ می کند بلکه دشمن را به تجدید نظر و عقب نشینی وادار خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه روز 9 دی یک روز تاریخی و ماندگار است، گفت: روز 9 دی را می توان به عنوان تبلور تاثیر حضور به هنگام و آگاهانه مردم در پیروی از آرمان های انقلاب و نظام یاد کرد و به نوعی مردم کشور در صحنه های مختلف نظام از ابتدای انقلاب تا کنون، مهم ترین نقش را در آفرینش صحنه های انقلابی در مقابل دشمنان قسم خورده این سرزمین ایفا کرده اند.

فضل الله کفیل اظهار کرد: یکی از تفاوت هایی که حماسه مردمی 9 دی دارد، تاثیر زودهنگام و حضور میلیونی مردم در همه نقاط کشور است که اهداف دشمن را ناکام گذاشت و آنها را به یاس وادار کرد.

وی با اشاره به اینکه این حضور مردمی کاملا با شناخت و بصیرت همراه بود، افزود: 9 دی را می توان روز میثاق مجدد مردم با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین میثاق با شهدایی دانست که راهشان همواره در جامعه اسلامی ایران جاری و ساری است و ما به نوعی این حماسه مردمی را هر ساله با شکوه یادآوری می کنیم.

کفیل تاکید کرد: حضور مردم همراه با ولایت پذیری و ولایت مداری نه تنها نظام را بیمه و حفظ می کند بلکه دشمن را به تجدید نظر و عقب نشینی وادار خواهد کرد و لذا جا دارد که از حمایت های آگاهانه مردم همه ساله تجلیل کرد.

وی با اشاره به پیشتازی مردم اصفهان در همه صحنه های ایثار و تلاش، گفت: نقش مردم اصفهان در هشتم دی ماه 88 به نوعی پیشتازی اصفهانی ها در حفاظت از آرمان های انقلاب و اسلام را در کتاب قطور افتخارات مردم ولایتمدار این شهر به ثبت رساند و برگ زرین دیگری برای تاریخ اصفهان رقم زد.

فرماندار شهرستان اصفهان با توجه به اینکه دشمن همواره متوسل فرصتی است که در کشور موج سواری کند، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 نقش بیگانگان بسیار فعال بود و مردم وقتی حس کردند که باید در میدان آمده و ترفند دشمن را نقش برآب کنند، حضور حماسی خود را در 9 دی نشان دادند.

انتهای پیام/ ش

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.