سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 12:50 - دوشنبه 06 دی 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

17 گروه اپوزیسیون و کمیته «ایکس» فتنه سال 88 را تشکیل دادند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: 17 گروه اپوزیسیون خارج از کشور، با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون دلار و کمیته ایکس فتنه سال 88 را ساماندهی کردند و تشکیل دادند که با بصریت و آگاهی مردم خنثنی شد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک در آستانه  حماسه 9 دی  به اهمیت این روز پرداخت و افزود: فتنه های مختلف از صدر اسلام تاکنون از جمله معاویه ، ابوموسی اشعری بر علیه امیرالمونین (ع) و مامون بر علیه امام رضا(ع)  وجود داشته و چیز جدیدی نیست.
وی با بیان این که فتنه از نظر امیرالمومنین عبارت از این نکته است که بخشی از حق را با بخشی از باطل مخلوط می کنند و در مقابل چشم مردم قرار می دهند و مردم اگر بی بصیرت باشند اسیر فتنه می شوند، اذعان داشت:نکته دوم؛ فتنه ۸۸ با  14 هدف به دنبال فتنه ی ۷۸ بود و جریانات بیرون از کشور آن را ساماندهی می کردند. یعنی آمریکا، انگلیس و اروپا و 17 گروه اپوزیسیون خارج از کشور، با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون دلار با بکارگیری افرادی همچون موسوی و کروبی فتنه را ساماندهی کردند.
این نماینده مردم با اشاره به این که فتنه سال 88 اهدافی همچون برخود با ولایت فقیه، براندازی نظام، دور کردن جوانان و جامعه از اندیشه های امام راحل و رهبر معظم را دنبال می کرد تصریح کرد:  فتنه گران در داخل کشور کمیته ی  ایکس را تشکیل دادند ، که در این کمیته آقای بهزاد نبوی بود، ابطحی بود، عطریان فر بود، مهدی هاشمی بود و عده ی دیگری. این ها مرتبط به بیرون از کشور بودند و ساماندهی داخلی بر عهده ی این افراد بود. این ها خود چند کمیته داشتند؛ کمیته نقطه یاب، کمیته رسانه، کمیته عملیات و کمیته پشتیبانی که این ها همه زیر نظر کمیته ی x فعالیت می کردند.
وی ادامه داد: فتنه سال 88 با فرماندهی و با مدیریت الهام گرفته از  امریکا و سفارتخانه های اروپایی و انگلیسی شکل گرفت شد و حتی کشورهای عربی، اوباما و کلینتون پشتوانه این فتنه بودند که فتنه بسار خطرناکی محسوب می شود به طوری که خسارات زیادی از سویفتنه‌گران سال 88 به کشور وارد شده است.
سالک با بیان این مطلب که در اصفهان حماسه 8 دی و در کل کشور ۹ دی با بصریت و آگاهی  شکل گرفت  بیان کرد: هیچ کس دعوت نکرد و این خود مردم بودند که وارد میدان شدند و جواب کوبنده ای به فتنه گران دادند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری این توطئه ی بزرگ خنثی شد.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.