سرویس: دین و اندیشه 10:35 - دوشنبه 06 دی 1395

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

برپایی تجمع 9 دی در اصفهان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تجمع بزرگ 9 دی در اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده محترم ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: حماسه 9 دي يک راهپيمايي با مفاهيم و معاني خاص  است که از روي آگاهي و شعور سياسي مردم شکل گرفت.
وی در ادامه مهمترين شاخصه حماسه 9 دي را احساس مسئوليت خواند و گفت: مردم در اين زمان احساس کردند که نظام و کشور متعلق به خودشان است، لذا ملت ايران براي اين نظام هزينه‌هاي هنگفتي را پرداخته ‌اند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اهميت حماسه 9 دي اظهار داشت: ملت ايران در حماسه 9 دي ثابت کردند همواره پشتيبان ولايت فقيه و ارزش‌هاي دين بوده و براي حفظ دستاوردهاي انقلاب حاضر به تحمل هر نوع سختي هستند.
وی با اشاره به اینکه یکی از نمونه‌های غیرقابل چشم پوشی در جریان 9 دی حمایت از ولایت فقیه بود گفت: حمایت از ولایت فقیه نشان داد که مردم ایران به پایه‌های اساسی انقلاب اسلامی پایبند خواهند بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: سالروز 9 دی در حقیقت تجدید میثاق ملت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. ملت آگاه و هوشيار ايران هر زمان خطري از جانب دشمنان احساس کرده‌اند در صحنه ‌ها حضور يافته و به مديريت آن خطر پرداخته ‌اند.
وی در ادامه افزود: بصیرت قطب نمای حرکت صحیح در اوضاع اجتماعی پیچیده امروز است، به گونه ای که اگر کسی این قطب نما را نداشته باشد و نقشه خوانی را بلد نباشد ممکن است ناگهان خود را در محاصره دشمن ببیند، اگر بصیرت نباشد انسان حتی با نیت خوب نیز ممکن است گمراه شود و در راه بد قدم بگذارد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: فلسفه به وجود آمدن حماسه 9 دی ماه بصیرت مردم ایران اسلامی بود که به صورت خودجوش شکل گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه به برگزاری سالروز حماسه 9 دی در اصفهان اشاره و عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تجمع بزرگی با حضور ائمه جمعه و جماعات استان در اصفهان برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مراسم پنجشنبه 9 دی ماه از ساعت 9 صبح لغایت 11 صبح در ناحیه مقاومت امام صادق(ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده محترم ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: همچنین در این تجمع بزرگ ائمه جمعه و جماعات و روحانیون نیز از سراسر استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.