سرویس: سیاسی 17:00 - یکشنبه 05 دی 1395

کارشناس مسائل سیاسی:

سران فتنه هشت سال زجر تحریم را بر مردم تحمیل کردند/ زمان شناسی و اقدام به موقع مردم حماسه ۹ دی را رقم زد

رستگارفر گفت: امروز رهبر انقلاب به عنوان نائب امام عصر(عج) به عمارها نیاز جدی دارد، عمارهایی که دشمن را بشناسند و با استکبار هرگز سازش نکنند، نقشه های شیاطین داخلی و خارجی را شناخته، مردم را نسبت به آن آگاه و ملت را در صحنه نگه دارند.

به گزارش اصفهان شرق، کارشناس مسائل سیاسی، با تبیین فتنه 88 اظهار کرد: 13 ماه قبل از انتخابات سال 88 چند نفر از چهره های ملی مذهبی به آمریکا رفتند و در جمع سران اپوزسیون و با حضور مقامات آمریکایی برای انتخابات برنامه ریزی کردند.

مسعود رستگارفر در تشریح ابعاد پنهانی فتنه 88 گفت: زمینه سازی برای جا انداختن شعار تقلب و سپس پافشاری بر ابطال انتخابات دو خروجی این نشست بود و 9 ماه قبل از انتخابات کمیته صیانت از آراء شکل گرفت.

وی افزود: اصرار بر ابطال انتخابات سال 88 در حالی طرح می شد که بسیاری از مسئولان کشور و سران فتنه با همین شیوه انتخاباتی بر سر کار آمده و مسئولیت ها را به عهده گرفته بودند و وزارت کشور و شورای نگهبان نیز30 سال تجربه برگزاری انتخابات داشتند و بر اساس همین شیوه انتخاباتی برخی از سرمداران فتنه برسر کار آمده و بعد در سال 88 بر علیه همین انتخابات شعار تقلب و ابطال سر دادند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر خسارت های ناشی از فتنه سال 88 به کشور تصریح کرد: فتنه 88 خسارت های سنگین اقتصادی به وجودآورد، قتل هایی اتفاق افتاد، هشت ماه کشور فلج شده و دو قطبی در کشور ایجاد شد.

وی با اشاره به حمایت بی چون و چرای نظام سلطه و ایادی آنها در منطقه از فتنه 88 و عوامل و سردمداران اصلی آن افزود: نظام سلطه به براندازی نظام امید بست و تحریم هایی که هنوز هم ملت را آزار می دهد شکل گرفت.

رستگارفر در ادامه به ویژگی ها و مختصات حماسه 9 دی و تبیین درس ها و پیامدهای آن اشاره و تصریح کرد: قیام مردم در 9 دی و در تمام شهرهای ایران با عدد تقریبی 40 میلیون نفر صورت گرفت که در حقیقت دفاع از نظام، انقلاب، ولایت، امام حسین علیه السلام و عاشورا بود.

وی حضور حماسی ملت از روز هشتم تا 12 دی ماه را در سراسر کشور مهم دانست و اضافه کرد: اگرچه این واقعه به حماسه 9 دی مشهور شده است اما این راهپیمایی طی پنج روز در سراسر کشور و شهرهای مختلف شکل گرفت.

وی خاطر نشان کرد: هفت سال از آن فتنه می گذرد و هنوز سران فتنه حاضر نشده اند که از آن فتنه و شعارها تبری جویند، در حالی که رهبر انقلاب از سال 88 به طور مکرر بر موضوع فتنه تاکید کرده اند چرا که این فتنه عبور از خط قرمز نظام بود و هم چنان زوایای پنهان آن برای ملت روشن نشده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر لزوم حضور و وجود عمارهای انقلاب و نقش آنها در دشمن شناسی، بصیرت افزایی و ولایت پذیری تصریح کرد: امروز رهبر انقلاب به عنوان نائب امام عصر(عج) به عمارها نیاز جدی دارد، عمارهایی که دشمن را بشناسند و با استکبار هرگز سازش نکنند، نقشه های شیاطین داخلی و خارجی را شناخته، مردم را نسبت به آن آگاه و ملت را در صحنه نگه دارند.

وی با بیان این که حماسه 9 دی یوم الله و از ایام الله بزرگ نظام اسلامی است بر بقای آن تاکید کرد و گفت: زمان شناسی و اقدام به موقع ملت در این حماسه اهمیت بسیاری داشت، چرا که خطر فتنه از همه خطرات عمیق تر و ریشه دارتر بود زیرا زمام فتنه در دست افراد باسابقه انقلابی بود.

رستگارفر هتک حرمت ماه مبارک رمضان و عاشورا توسط فتنه گران را گناه نابخشودنی آنها دانست و افزود: آنها کشته سازی کردند، آن را به گردن نظام انداختند و راه تحریم را بر ملت هموار کردند و به اعتقادت اصلی مردم ضربه زدند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت نقش مردم در شکل گیری حماسه 9 دی گفت: اگر این ملت در زمان سیدالشهدا علیه السلام نیز حضور داشتند واقعه عاشورا و به اسارت بردن اهل بیت هرگز رخ نمی داد.

وی تاکید کرد: لازم است مردم همیشه در صحنه و هوشیار باشند و اجازه ندهند فتنه دیگری به وجود آید و اگر فتنه ای نیز به وجود آمد آن را خنثی کنند و خواص جامعه نیز به نقش ویژه خود در دفاع از اسلام، نظام و ولایت عمل کنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.